این سرمربی کهنه کار که سال گذشته بعد از دو بار جابجایی سرمربیان تیم را از سعید رمضانی تحویل گرفته و آن را در لیگ برتر حفظ کرده بود در نهایت با افزایش بحران مالی در تیم سیاه جامگان اقدام به ترک این تیم کرد.

 

کاظمی که در روز پایان فصل گذشته با پیروزی نفس گیر در مقابل ملوان، موفق به حفظ سهمیه مشهدی ها در لیگ برتر شده بود، این فصل را با امید آغاز کرد اما مشکلات مالی این تیم خصوصی مشهدی، خیلی سریع و پس از بازگشت از اردوی ترکیه، خود را نشان داد و تا پایان دوره کاری کاظمی، ذره ای از آن کم نشد.

 

کاظمی که در این مدت در تلاش بود با کاریزمای خود مانع از فروپاشی تیم شود در نهایت طاقت نیاورد و روز جمعه در یکی دو گفتگو تهدید را به نهایت رساند و سرانجام با تاییدی که امروز و مدیرعامل سیاه جامگان انجام داده است باید همکاری وی را پایان یافته تلقی کرد.

 

سیاه جامگان که این فصل را با صدرنشینی و کسب دو پیروزی آغاز کرده بود در حال حاضر به رده های پایین تر جدول سقوط کرده و حرف اصلی در گفتگوها میان بازیکنان و مربیان مسائل مالی بوده است. حال باید دید با جدایی کاظمی واکنش بازیکنان به این مسئله چه خواهد بود چرا که به نظر می رسد تعدادی از آنان با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری با این تیم نباشند.

 

در عین حال گفته می شود سرمربی بعدی سیاه جامگان یک گزینه بومی خواهد بود، گزینه ای که البته با دانستن شرایط وخیم مالی در این باشگاه مشهدی سکان هدایت این باشگاه مشهدی را در دست خواهد گرفت. با جدایی کاظمی از سیاه جامگان ، او دومین مربی لیگ برتر در این فصل است که کار خود را ترک می کند، پیش از او یحیی گل محمدی از ادامه حضور در تیم ذوب آهن انصراف داده بود.