علی منصور: هیچ کدام از عوامل تیم استقلال حق گفتگو با رسانه های مختلف را ندارند

بر اساس تصمیم علیرضا منصوریان سرمربى استقلال، کلیه عوامل تیم فوتبال استقلال تهران اعم از کادر فنی و کادر پزشکی تا اطلاع ثانوى مصاحبه‌ای با رسانه ها در باب موضوعات استقلال نخواهند داشت.

 

سرمربی استقلال در همین خصوص اعلام کرد:استقلال در شرایط بسیار حساسی قراردارد. ما ٢ مسابقه سخت مقابل فولاد و مس کرمان پیش رو داریم. این ٢ مسابقه دارای شرایط خاصی برای ما است و استقلال جهت حفظ روند رو به رشد خود و جلوگیرى از ورود حواشى به تیم و کسب رضایت قلبی ٣٠ میلیون هوادار محبوب خود نیاز به آرامش و تمرکز کامل دارد. به همین دلیل کلیه عوامل نامبرده تا اطلاع ثانوى از هر گونه مصاحبه ای با رسانه هاى دیدارى، شنیدارى، مکتوب و شبکه هاى مجازى خوددارى نمایند.

 

بدون تردید هدف همه مجموعه دست اندرکاران استقلال، موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران عزیز و گرامی است و برای رسیدن به این هدف، تمرکزمان باید فقط به تلاش و تمرین معطوف شود. هواداران گرامی و رسانه های محترم نیز اطمینان داشته باشند سرمربی تیم در کنفرانس های خبری قبل و بعد از مسابقات و ایام مقتضى در مورد مسایل مورد نیاز با سایت رسمی باشگاه و رسانه های مورد وثوق صحبت خواهد کرد و اخبار صحیح استقلال نیز از طریق رسانه های رسمی باشگاه و رسانه های قابل اعتماد، در اختیار تمامى هواداران محبوب استقلال و علاقمندان به فوتبال قرار خواهد گرفت.