برانکو دروغ مدیران پرسپولیس را فاش کرد

چند مدتی است باشگاه پرسپولیس هر از گاهی تمرینات سرخپوشان را پشت درهای بسته برگزار می کند و در اعتراض به خبرنگاران که می پرسند ریکاوری بعد از بازی یا اولین تمرین سنگین هفته که تمرین تاکتیکی و بازیخوانی و طراحی تاکتیک نیست که برای رو نشدن دست کادرفنی پشت درهای بسته باشد، روابط عمومی باشگاه ادعا می کند خواسته برانکو ایوانکوویچ همین است و کاری از دست آنها برنمی آید اما باشگاه انتظار نداشت در جریان ناهار مشترک سرخپوشان همه چیز لو برود!

 

در جریان این ناهار مشترک که به میزبانی برانکو و علیرضا بیرانوند و البته از جیب آنها و حساب محمد انصاری و سیدجلال حسینی برگزار شد، چند خبرنگار فعال حوزه پرسپولیس هم حضور داشتند که برانکو وقتی آنها را می بیند گلایه می کند و می پرسد چرا خیلی کم به تمرین پرسپولیس می آیید.

 

آنها هم گلایه سرمربی پرسپولیس را به خودش برمی گردانند و می گویند شما تمرین را پشت درهای بسته برگزار می کنید و نمی گذارید کارمان را انجام بدهیم که برانکو قویا می گوید غیر از دو جلسه در هفته که تمرینات به طراحی تاکتیک اختصاص دارد و افراد حاضر در ترکیب اصلی برابر با چیدمان روز بازی کنار هم بازی می کنند، در سایر روزها هرگز نگفته تمرین پشت درهای بسته باشد و برای اثبات حرفش از خبرنگاران می خواهد روز یکشنبه در تمرین شرکت کنند.

 

خبرنگاران هم دیروز به محل تمرین پرسپولیس می روند و با درهای بسته مواجه می شوند. اینجاست که برانکو سر می رسد و از مسئولان ورزشگاه خیریه عمل می پرسد چه کسی گفته تمرین پشت درهای بسته است و جواب می شنود باشگاه گفته شما اینگونه خواسته اید...

 

برانکو هم برای این که به خبرنگاران ثابت کند بی تقصیر است به کارکنان مجموعه می گوید اگر من خواسته ام که من الان به شما می گویم هم خبرنگاران و هم تماشاگرانی که پشت درهای بسته مانده اند را راه بدهید!

 

بدین ترتیب برانکو روز گذشته برخلاف اعلام باشگاه پرسپولیس، خبرنگاران را به تمرین راه داد تا خیلی چیزها روشن شود. حالا خبرنگاران منتظرند باشگاه برای آنها یک دلیل قانع کننده بیاورد.