قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در یک بازی پرحاشیه و البته جذاب به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا پرسپولیس کماکان صدرنشین باقی بماند. در این بازی پربرخورد استقلالی‌ها به نحوه قضاوت داوری معترض بودند و اعتقاد دارند او باعث شد نتیجه با تساوی به پایان برسد. اما یکی از نفرات خوب این مسابقه رحیم زهیوی مهاجم گلزن استقلال بود که یک گل زیبا به ثمر رساند و بارها نیز برای پرسپولیس خطرساز شد تا کلین‌شیت‌های بیرانوند شکسته شود. در این رابطه گفت و گوی را با گلزن اول آبی‌های اهوازی را بخوانید:

 

** : پس از مدت‌ها اولین تیمی بودید که توانستید پرسپولیس را تحت فشار قرار دهید و تا آستانه شکست پیش ببرید؟

 

پرسپولیس کاملا تحت فشار بود و ما از همان نیمه اول روی دروازه آنها فشار آوردیم و خیلی زودتر هم می‌توانستیم به گل برسیم. داور خطای آشکار پنالتی روی من را نگرفت و به من کارت زرد نشان داد تا دست به عصبا بازی کنم. من نمی‌دانم چرا داور پنالتی را که نگرفت کارت زرد هم نشان داد تا اشتباهش را تکمیل کند. عجیب‌تر اینجاست کارشناس داوری آقای غیاثی! نیز کارشناسی کرده و گفته خطای روی من پنالتی نبوده است و پنالتی آنها درست بوده! البته طبیعی هم است که کارشناسان طرف پرسپولیس را بگیرند چون این تیم طرفدار و صاحب زیاد دارد و برایش به‌به و چه‌چه خواهند گفت و کامنت‌های خوبی هم خواهند گذاشت. من از آقای کارشناس خواهش می‌کنم که یک بار دیگر بازی را نگاه کند و خدا را هم در نظر بگیرد و عادلانه نظر دهد. او بگوید که داور چقدر خطاهای 50-50 را به نفع آنها سوت زد و سرعت بازی‌ها را گرفت. به خدا من بعد از کارت زردی که گرفتم دیگر نتوانستم بازی کنم چون می‌ترسیدم داور کارت زرد دوم را بدهد و اخراجم کند.

 

** : بعضی از کارشناسان هم نظر دیگری داده‌اند؟

 

به نظر من خود عادل فردوسی‌پور در برنامه‌اش کارشناسی کند بهتر است چون او بهتر از خیلی‌ها کارشناسی می‌کند و بدون ترس نظرش را می‌گوید ولی اکثر کارشناسان سعی می‌کنند به سود پرسپولیس نظر بدهند.

 

** : قبول داری اگر از موقعیت‌ها مثل موقعیت گل خالی که بیت سعید هدر داد استفاده می‌کردید راحت پرسپولیس را شکست می‌دادید؟

 

خب وقتی در فوتبال گل نزنی گل خواهی خورد. من قبول دارم که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و گل تساوی را خوردیم. البته تمام راه‌های حریف را بسته بودیم و تنها راهی که آنها می‌توانستند به دروازه ما خطرساز شوند همین ضربات ایستگاهی بود که داور برایشان گرفت و آخر هم گل زدند.

 

** : گل قشنگی هم زدی و به قولی که دادی عمل کردی. قبل از بازی گفته بودی نقطه ضعف بیرانوند را نشان خواهی داد؟

 

من دو سال با بیرانوند همبازی بودم و بارها در تمرینات به او گل زده بودم. در جریان بازی گذشته هم او فکر می‌کرد کاشته را بلند می‌زنم ولی این کار را نکردم و با ارتفاع پایین زدم و نتوانست مهار کند. این گل را هم به مرتضی شریفی هوادار جوان سرطانی تقدیم کردم که قبل بازی گفته بودم به خاطر تو هم شده گل می‌زنم.

 

** : یک بگو و مگو هم با سیدجلال داشتی، داستان چه بود؟

 

من مخلص آقا سید (جلال) هستم. من حرف خاصی به او نزدم و گفتم داور بدجوری دارد به سود شما سوت می‌زند. آنها هم چون می‌دیدند من کارت زرد دارم همش حرف می‌زدند تا من هم حرفی بزنم و داور کارت زرد دوم را بدهد و اخراج کند.

 

** : الان مد شده همه مربیان از داوران انتقاد می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند ولی تا موسوی سرمربی استقلال حرف زد و انتقاد کرد او را کمیته اخلاق خواسته؟

 

موسوی مثل سایر مربیان آدم ندارد که حمایت کنند. الان همه تیم‌ها آدم دارند و پشت مربی‌شان هستند ولی در تیم ما کسی نیست پشت سرمربی باشد و موسوی تنهاست. من حرف‌های او را تایید می‌کنم چون داوری‌ها به ضرر ما بوده است. البته این را هم بگویم داور هم اشتباه می‌کند و نباید همه اشتباهات را به گردن او انداخت. امیدوارم داوران اشتباهاتشان را کمتر کنند تا اعتراضات هم کمتر شود.

 

** : الان تکلیف گلی که به ماشین‌سازی زدی چه شد؟

 

این هم از آن مشکلات است که گفتم اگر ما هم آدم داشتیم این گل هم به نام من نوشته می‌شد. امیدوارم سازمان لیگ این گل را اصلاح کند و به نام من بنویسد چون خود کارشناس داوری هم گفت که گل باید به نام زهیوی نوشته شود.

 

** : راستی تا حالا به بازی خودت دقت کردی چقدر شبیه مرحوم اولادی فوتبال بازی می‌کنی و کمتر می‌شود از تو توپ گرفت؟

 

خدا مهرداد اولادی را بیامرزد. واقعاً فوتبالش زیبا بود و یک جورایی من هم شبیه او بازی می‌کنم و حفظ توپم خوب است و کمتر از دست می‌دهم.

 

** : حرف پایانی؟

 

امیدوارم هواداران همینطور از ما حمایت کنند و مسئولان هم به فکر تیم باشند و ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید از ما حمایت شود تا در آسیا زنگ تفریح نشویم.