چرا دکتر بیرانوند به او اجازه داد با دست شکسته تمرین کند؟

 پس از این دیدار پزشکان باشگاه، وضعیت مصدومیت دروازه‌بان اول تیم‌شان را بررسی کردند و پس از آن اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی ویدئویی از دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، طوری عنوان کرد که نشان می داد مصدومیت بیرانوند جدی نیست و او بعد از یک روز استراحت به تمرینات باز خواهد گشت.

در این ویدئو که جمعه در اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد، دکتر حقیقت درباره مصدومیت بیرانوند صراحتا اعلام می‌کند مچ دست دروازه بان پرسپولیس شکستگی حاد ندارد و او از فردا می‌تواند در تمرین‌های گروهی حاضر شود. این در حالی است که روز گذشته علیرضا بیرانوند مچ دست خود را به دلیل شکستگی گچ گرفت و دکتر حقیقت نیز در مصاحبه‌ای جالب اعلام می‌کند دروازه‌بان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس حداقل ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. حال این سوال مطرح می‌شود که پزشک تیم فوتبال پرسپولیس چرا از همان روز اول تشخیص نداد دست بیرانوند دچار شکستگی شده و به او اجازه داد دو روز با پرسپولیس تمرین کند؟

گویا بیرانوند به همراه پزشک تیم از همان روز جمعه مطلع بودند که دست راست دروازه‌بان پرسپولیس دچار شکستگی شده بنابراین سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که پزشکی پرسپولیس چرا با وجود اطلاع از این موضوع، اجازه داد بیرانوند دو روز در تمرین‌های گروهی شرکت کند؟ آیا بیرانوند با اصرار خود برای رسیدن به بازی‌های پیش روی پرسپولیس و تیم ملی تمرین کرده یا کادر فنی برای استفاده از او در دیدار با نفت آبادان مشکل دست دروازه‌بان پرسپولیس را نادیده گرفته است؟

البته شاید سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم از موضوع شکستگی دست بیرانوند اطلاع داشته اما به خاطر اینکه بیرانوند اصرار کرده در ترکیب تیمش قرار بگیرد، او هم واکنشی نسبت به مصدومیت دروازه‌بان تیمش نشان نداده تا بیرانوند در تمرین‌های گروهی شرکت کرده و خودش را برای دیدار حساس پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان آماده کند.به هر حال این قصور شاید می‌توانست باعث شود علیرضا بیرانوند به جای ۴ هفته، ۴ ماه و یا حتی بیشتر از میادین دور باشد. شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع واکنشی نشان دهد و پاسخ قانع کننده‌ای برای هواداران داشته باشد.

البته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی نسبت به مصدومیت دروازه‌بان تیم‌شان نشان نداد و فقط اینستاگرام رسمی باشگاه در ابتدا خبر جدی نبودن مصدومیت بیرانوند اعلام کرد و امروز هم در پست دیگری عنوان کرد بیرانوند ۴ هفته از میادین دور خواهد بود.

با وجود اینکه مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده هواداران این باشگاه اخبار صحیح و درست را از سایت رسمی باشگاه و همین طور اینستاگرام این باشگاه پیگیری کنند اما به نظر می‌رسد اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس چندان در اطلاع‌رسانی قابل اتکا نباشد. البته این نخستین بار نیست که منابع رسمی باشگاه پرسپولیس در انتشار اخبار دچار اشتباه می‌شوند. پیش از این هم قبل از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان سایت رسمی باشگاه ترکیب تیم را به اشتباه اعلام کرد و رسانه‌ها به نقل از این سایت ترکیب اشتباه تیم را روی خروجی خود قرار دادند.