سمت راست استقلال چپ کرد!

فولاد در حال حاضر در بهترین فرم فصل خود قراردارد و استقلالی ها امیدوار هستند که با پیروزی در این بازی بتوانند لیگ برتر را در بهترین رتبه ممکن به پایان برسانند اما مصدومیت ناگهانی خسرو حیدری و وریا غفوری دست علیرضا منصوریان را حسابی در پوست گردو قرار داده است. نکته ناراحت کننده برای آبی ها این است که هر 2 بازیکن مهره های ثابت تیم شان در سمت راست بودند و بی تردید با این اتفاق برنامه های سرمربی جوان آبی ها حسابی به هم خورده است.

 

جانشین خسرو حیدری کیست؟

منصوریان برای انتخاب جانشین خسرو حیدری کار چندان سختی ندارد چراکه استقلال در پست او محسن کریمی و مجتبی حق دوست را در اختیار دارد و هر دو بازیکن هم در حال حاضر در بهترین فرم ممکن قرار دارند. محسن کریمی هفته گذشته در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه 75 گل اول استقلال را برابر سایپا زد و مجتبی حق دوست هم در بازی با سیاه جامگان عملکرد مناسبی داشت. به نظر می رسد منصوریان در بازی با فولاد از یکی از این 2 بازیکن در پست هافبک راست استفاده خواهد کرد.

 

بحران دفاع راست در استقلال

استقلال به جز وریا غفوری بازیکن دیگری در پست دفاع راست ندارد و مصدومیت او کار را برای انتخاب جانشینش سخت می کند. در بازی با پیکان در هفته چهارم لیگ برتر منصوریان در دقایق پایانی بازی از بهنام برزای در پست دفاع راست استفاده کرد و اتفاقا این بازیکن در این پست جواب داد و موفق شد گل تساوی آبی ها را بزند. در بازی با ملوان نوین در جام حذفی هم که وریا غفوری در اردوی تیم ملی حضور نداشت، سرمربی جوان آبی ها از هرائر مگویان در پست دفاع راست بازی گرفت که این بازیکن هم نمایش بدی نداشت و احتمالا این مدافع ارمنی در بازی با فولاد جانشین مدافع راست مصدوم استقلال خواهد شد.