ستاره های والیبال زیر باران پیچ و سکه/ عکس

هفته دوم لیگ برتر والیبال به پایان رسید و پارسه با پیروزی سه بر صفر دوباره مقابل هاوش گنبد توانست در صدر جدول ماندگار شود. آنها پس از باخت فنی در بازی آنها مقابل صالحین ورامین به حریف زدند اختلاف خوبی را در صدر ایجاد کردند و با این پیروزی مقتدرانه همچنان صدر نشین لیگ تا پایان هفته دوم باقی ماندند.
 

ارومیه؛ وقفه ای که به ضرر میزبان شد

ستاره های تیم ملی همگی در سالن غدیر ارومیه بودند تا دیدار شهرداری ارومیه و بانک سرمایه را برگزار کنند. 3 ست ابتدایی بازی بسیار آرام و جذاب برگزار شد تا جایی که در ست چهارم تماشاگران ارومیه ای در اعتراض به داوری تا دقایقی بازی را نگه داشتند. یک بار دیگر پرتاب اشیا به داخل زمین آغاز شد و با پا درمیانی ناظر بازی این تنش به پایان رسید اما در حالیکه بازی 8 بر 7 به سود بانک سرمایه پیش می رفت پس از آن توقف بازی 16 بر 8 به سود مهمان و در نهایت 25 بر 14 به اتمام رسید تا تراویسا ایتالیایی، سرمربی پر مطرح شهرداری ارومیه کارنامه 2 بازی و 2 شکست را از خود به جا بگذارد. در پایان بازی درحالیکه اکثر تماشاگران به دلیل اختلاف زیاد بین دو تیم سالن را ترک کرده بودند پرتاب اشیا به اوج خود رسید تا جایی که وقتی بازیکنان قصد داشتند با یکدیگر دست بدهند و پورتکل پایانی را برگزار کنند زیر باران پیچ و سکه ماندند و مجبور به فرار تا رختکن شدند. البته تماشاگران ارومیه ای اعتراض شدیدی هم به داوری داشتند.

اردکان؛ اولین حضور، اولین جنجال

تیم عمران ساری امسال توانست با قهرمانی در دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند تا اولین تجربه خود را پشت سر بگذارد. آنها یکی از شگفتی سازان هفته اول لیگ بودند و در دیدار با کاله، هم استانی با سابقه خود توانستند به برد 3 امتیازی برسند. حالا آنها به اردکان رفته بودند تا به نتایج خوب خود ادامه دهند اما پایان بازی با جنجال هایی عجیب همراه بود. امتیازات نهایی بازی در ست پنجم در حالیکه بازی 2 بر 2 بود درگیری بین یکی از بازیکنان و تماشاگران اردکانی پیش می آید که بازیکن تیم مهمان با پرتاب بطری آب سالن را به اوج تنش می کشاند. پرتاب بطری و اشیا از سمت تماشاگران تا جایی می رود که تیم به داخل رختکن هدایت می شود و بازی نیمه کاره رها می شود. با پا در میانی مسولین بازی و ناظر بازی تیم یک بار دیگر راهی زمین می شود اما اوج اتفاقات ناخوشایند از اینجا آغاز می شود که بازیکنان در زمین ایستادند و فقط برای داور دست زدند. در امتیاز 13 بر 5 داور بازی را تمام کرد تا به نظر می رسد کمیته انضباطی تصمیمات لازم را برای این دیدار بگیرد.