طالب‌لو: از رفتار بعضی‌ها می‌گذرم اما فراموش نمی‌کنم

وحید طالب‌لو بعد تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: از مردم اهواز تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و میهمان‌نوازی خود را نشان دادند. بازی خوب و بدون حاشیه‌ای بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. ما برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم و بازیکنان هم در انتهای بازی در رختکن همه ناراحت بودند. خیلی خوشحالم که در این تیم و با این بازیکنان کار می‌کنم.

وی درباره انگیزه‌هایش برای رویارویی با تیم سابق خود گفت: من از مکتب استقلال هستم و بیش از یک دهه در این تیم بازی کردم و از همین مکتب یاد گرفتم که در هر تیمی هستم برای آن تیم تلاش کنم. امیدوارم هواداران دو تیم از من راضی باشند.


طالب‌لو درباره نحوه جدا شدنش از استقلال تصریح کرد: من تمام تلاشم را کردم که اخلاقم را حفظ کنم و این را نیز از مکتب استقلال یاد گرفتم. قرار نیست اشتباه آنها را با اشتباه جواب بدهم. از رفتار آنها می‌گذرم، ولی هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. حق مربی است که بازیکنانش را انتخاب کند، ولی می‌توانستند با یک تماس و یا دادن یک پیام نحوه این جدایی را بهتر کنند.


دروازه‌بان تیم فولاد درباره صحبت‌هایش با خرمگاه عنوان کرد: من از او خیلی چیزها یاد گرفته‌ام، ولی به او گفتم که هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد.