برانکو: طارمی باید بیشتر تمرین کند

بعد از این پیروزی و صدرنشینی دوباره، برانکو صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی را اینطور آغاز کرد: «درست است که یک گل زدیم اما واقعا از این پیروزی راضی‌ام. از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم که 90 دقیقه جنگیدند و تا آخرین لحظه ناامید نشدند.

آنها دنبال سه امتیاز بازی بودند و برای به دست آوردن آن، با تمام وجود مبارزه کردند. بازیکنان پرسپولیس با وحدت همیشگی و همکاری بی‌نظیرشان فلسفه فوتبال را به هواداران هدیه کردند و من می‌خواهم که بار دیگر به آنها به خاطر این جسارت‌شان تبریک بگویم.

تیم ما عالی بازی کرد و اگر نمی‌بردیم، بی‌عدالتی بزرگی اتفاق می‌افتاد. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برتری خود را به حریف دیکته کردیم که این مقابل تیمی که استقلال و سپاهان را برده بود، کار بزرگی بود.»  در توجیه موقعیت‌های بسیاری هم که طارمی از دست داد، سرمربی کروات پرسپولیس اینطور گفت: «زدن ضربات آخر همیشه مهم‌ترین بخش یک بازی است و ما هم شانس‌های زیادی برای گلزنی به دست آوردیم که متاسفانه در استفاده از آنها بی‌دقت بودیم. درباره‌ طارمی باید بگویم او دیر به تیم اصافه شد و در این مدت، بیشتر با تیم‌ملی تمرین کرده تا با ما. برنامه تمرین تیم‌ملی و باشگاه متفاوت است و طبیعی است وقتی بازیکن مدت زیادی در تیم‌ملی تمرین کند، زمان بیشتری برای تطبیق با ما نیاز دارد.

 

طارمی باید بیشتر از اینها تمرین کند و قطعا وقتی از اردوی آینده‌ تیم‌ملی برگردد بیشتر با او، علیپور و پریموف تمرین می‌کنیم اما مشکل گلزنی تیم را نمی‌توان یک شبه برطرف کرد. من هم دوست داشتم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم و استحقاقش را هم داشتیم.» تک گل پرسپولیس را رامین رضاییان ساخت و البته این کارش از نگاه برانکو دور نماند: «با ورود رضاییان به زمین، کیفیت بازی‌مان بالا رفت. ما هم می‌دانیم که این بازیکن استعداد و توانایی بالایی در ارسال‌ها دارد و طبیعی است که از او و بقیه بازیکنان تیم بسته به شرایطی که داریم، استفاده کنیم. برای تعویض سوم هم می‌خواستم پریموف را به زمین بفرستم اما نوراللهی را آوردم تا به کمال کمک کند.»