پاسخ برانکو به تمام شکلک های عجیب و غریب طارمی!
وی از دو بازیکنش می‌خواهد در فیلم تبلیغاتی بازی کنند و آن دو بازیکن قبول نمی‌کنند و کار به دعوا و ترک اردو می‌رسد. در نهایت بازیکنان با وساطت اطرافیان به اردو بازگشته و غائله ختم پیدا می‌کند.
 
در این میان کسی از آن بازیکنی که اردو را ترک کرده انتقاد نمی‌کند. سیبل انتقادات به سمت آن مدیری است که با وقت‌نشناسی و مصلحت‌نشناسی بارها به تیم ضربه زده و حالا تصمیم غیرحرفه‌ای دیگری را می‌گیرد. روند انتقادات به این سمت بود که بازیکنان دست به کار شدند.
 
با گذاشتن عکس طارمی از حضور در هتل خبر داده و هر گونه حاشیه و خبری در این خصوص را تکذیب کردند. بعد از این که وکیل طارمی همه چیز را تکذیب کرد نوبت به خودش رسید. با شدت و قدرت بیشتری تلاش زیادی کرد تا با استفاده مکرر از شکلک خنده رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند به سخره گرفته و خود را بسیار متعجب نشان بدهد که این اخبار چرا و چگونه منتشر شده وقتی خودش روحش هم از این قضیه خبر ندارد!

بعد از پایان بازی اما برانکو پاسخ جالبی به تمام تکذیبیه‌ها و شکلک‌های عجیب وغریب طارمی داد. او در کمال آرامش همه چیز را تایید کرد و مشکلات را حل شده دانست. جملات کوتاه برانکو پاسخی کامل و جامع به ده‌ها پست اینستاگرامی بازیکنان و نزدیکان طارمی بود که از کلی عکس و ایموجی برای تکذیب رسانه‌ها و به سخره گرفتن آنها و متهم کردنشان به ایجاد حاشیه استفاده کردند. نیازی به این همه تلاش نبود. گاهی اوقات یک جمله ساده بله مشکلی بود و حل شد همه چیز را پایان می بخشد. این خود را به در و دیوار کوبیدن برای تکذیب یک اتفاق فقط همه را از وقوع آن مطمئن می‌کند. به هر حال خسته نباشید آقای طارمی و بقیه بازیکنان برای تلاش عجیبتان برای تکذیب شایعات رسانه‌ها.

«همه دیدند مهدی در این بازی تمرکز کافی نداشت با این حال یک گل زد. حالا تصورش را بکنید طارمی قهر می کرد و به خانه اش می رفت آن گاه چه کسی می خواست برای ما گل برند؟ اسپانسرباشگاه؟!›» این جملات حمایت یکی از بازیکنان پرسپولیس از مهدی طارمی در مقابل انتقادات زیادی است که بابت موقعیت‌هایی که این بازیکن از دست داد مطرح شد. به هر حال شایعات رسانه‌هایی که دنبال به‌هم ریختن تیم هستند گاهی اوقات حتی به درد هم می‌خورد! بستگی داد نرخ روز نان چقدر باشد.