جلسه سازمان تیم های ملی که از ساعت 10 صبح امروز( شنبه) 8 آبان ماه و با حضور اعضای جدید در محل فدراسیون دو و میدانی برگزار گردیده بود، پس از 6 ساعت خاتمه یافت.

 

 در این جلسه مجید کیهانی درابتدا با اهدای احکامی به اعضای جدید این سازمان، ضمن تشکر از حضور تک تک آنها برای آینده درخشان دو و میدانی ایران ابراز امیدواری و خرسندی کرد.

 

 در این نشست که با حضورتیمور غیاثی، هاشم صیامی، قاسمعلی فیروزی، سجاد مرادی، علی رحمانی، هادی سپهرزاد، حسین شایان، علی گرزی و پریسا بهزادی شکل گرفت، تیمور غیاثی به انتخاب حاضرین به عنوان سخن گوی سازمان تیم های ملی معرفی شد.

 

 در ادامه این جلسه، در خصوص برنامه ریزی برای اولویت بندی و حضور ملی پوشان تیم ملی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا در خرداد ماه سال آینده به میزبانی کشور هند اعزام شوند، بحث و تبادل نظر شد.

 

 از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، برای ارتقای انگیزه کسب موفقیت در بین ملی پوشان، تعیین پاداش 50 میلیون تومانی برای مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا، پاداش 30 میلیون تومانی برای مدال نقره و پاداش 20 میلیون تومانی برای کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا بود که با اکثریت آرا به تصویب حاضرین رسید. همچنین حذف پرداخت حق الزحمه به ورزشکاران نیز از جمله مهم ترین مصوبات این نشست بود.

 

 تیمور غیاثی پس از اتمام جلسه دراین خصوص تاکید کرد: در همه کشورهای پیشرفته ورزشی دنیا این مهم مرسوم است که برای ترغیب قهرمانان ملی جهت کسب موفقیت در مسابقات و یا ثبت رکوردهای مد نظر، پاداش های خوبی در نظر می گیرند؛ این امر موجب می شود تا ورزشکاران برای کسب موفقیت انگیزه بیشتری داشته باشند.