اسطوره فوتبال پرسپولیسی‌ها: برای استقلال خوشحالم
صحبت کردن با علی پروین در هر شرایطی جذاب است. مردی که انواع و اقسام جام‌ها را در کسوت بازیکن و مربی با پرسپولیس و تیم ملی کسب کرده. اسطوره فوتبالی قرمزهای پایتخت درباره تغییر وزیر ورزش و شرایط سرخابی‌های پایتخت صحبت می‌کند.

پرسپولیس سه امتیاز مهم گرفت

برد پرسپولیس مقابل نفت آبادان برای تیم و برانکو خیلی باارزش است. سه امتیاز این بازی باعث شد پرسپولیس همچنان صدر جدول بماند. خوشبختانه در ورزشگاه آزادی و قبل از تعطیلی لیگ بردیم که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

هنوز هم می‌گویم این پرسپولیس قهرمان می‌شود

ابتدای فصل هم گفته بودم و الان هم حرفم را تکرار می‌کنم. این پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود. تیمی قدرتمند که انتظارات هواداران را برآورده می‌کند. آنها اگر همین روند را ادامه دهند می‌توانند دل هواداران پرسپولیس را در انتهای فصل شاد کنند.

استقلال راه افتاده است

الان استقلال هم به نسبت ابتدای فصل، بهتر بازی می‌کند و نتایج خوبی هم گرفته است. خوشحالم این تیم هم نتایج خوبی می‌گیرد و هوادارانش را به ورزشگاه می‌کشد. من همیشه گفته‌ام اگر استقلال و پرسپولیس نتیجه‌های خوبی بگیرند برای فوتبال کشورمان خیلی خوب خواهد بود. شما ببینید این دو تیم وقتی نتیجه می‌گیرند هواداران‌شان خوشحال می‌شوند و خوشحالی آنها باعث خواهد شد جو فوتبالی کشورمان داغ‌تر از همیشه باشد. این اتفاق به نفع فوتبال است.

نباید گودرزی را بزنیم

حالا که آقای گودرزی از وزارت ورزش رفته است نباید کم و کاستی‌هایش را بگوییم و او را بزنیم. من به ایشان خسته نباشید می‌گویم. زحمت‌های زیادی کشیده بود و امیدوارم موفق شود. این رسم خوبی نیست که هر کس از پستش می‌رود و صندلی‌اش را خالی می‌کند شمشیرها علیه‌اش از رو بسته می‌شود. گودرزی رفته، دیگر بس کنیم و انتقادها را تمام کنیم.

سلطانی‌فر می‌تواند کارها را تمام کند

به شخصه خوشبینم که چهره‌ای مثل آقای سلطانی‌فر به وزارت ورزش می‌آید. او مدیر لایقی است و قطعا می‌تواند طرح‌های نیمه‌کاره را تمام کند. سلطانی‌فر چهره تحصیلکرده‌ای است و مردم انتظار دارند در وزارت ورزش، مدیریت خوبی را برای جلو بردن طرح‌ها انجام دهد.