عالیشاه: امسال،سال خوبی برایم بود

هافبک تیم پرسپولیس گفت:در بحث های مربوط به شب بازی صنعت نفت،بزرگ نمایی شد.

امید عالیشاه ،درباره عملکرد خود و پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت:

 

خدا را شکر امسال،سال خوبی برایم بوده است.از عملکردم راضی هستم.تیم خوبی هم داریم و همه به دنبال موفقیت و شادی دل هواداران هستیم.می خواهیم قهرمان شویم.رسیدن به صدر سخت است اما سخت تر از آن این است که صدر را حفظ کنیم.هنوز اول راه هستیم.ما جام حذفی را از دست دادیم اما کار سخت مان در لیگ باقی مانده است.در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و انگیزه بالایی داریم.امیدوارم روند خوب مان ادامه داشته باشد و هواداران شاد شوند.به طور کلی انگیزه تیم بسیار بالاست.

 

وی درباره اینکه چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می داند گفت:

 

الان شاید نشود گفت که چه تیم هایی مدعی اصلی قهرمانی هستند.هنوز بازی ها وارد مرحله حساس نشده است.به نظر من سپاهان،تراکتورسازی و استقلال می توانند مدعی باشند.در نیم فصل دوم هم نباید فراموش کرد که امتیازگیری سخت می شود.

 

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد:

 

درست است که استقلال شروعش خوب نبود اما در ادامه بهتر شد. این تیم همیشه یک رقیب جدی است.با همه این حرف ها ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و به بقیه تیم ها کاری نداریم.بدون تعصب بگویم که حق ما در این فصل قهرمانی است.ما ابزار قهرمانی را داریم.درست است که تیم های دیگر بیکار نمی نشینند اما پرسپولیس شایسته ترین تیم قهرمانی است.

 

وی درباره اینکه در دو بازی گذشته در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نداشته و ارتباط آن با آسیب دیدگی اش بیان داشت:

 

من دچار آسیب شدم اما الان مشکلی ندارم و شرایطم خوب است.من سرباز پرسپولیس هستم و مطیع برانکو هستم.به طور حتم هر زمان او من را در ترکیب اصلی قرار بدهم با همه وجود می جنگم و در غیر این صورت برای موفقیت تیم دعا می کنم.

 

هافبک پرسپولیس افزود:

 

ما بازیکنان بزرگی داریم که روی نیمکت نشستند اما هرگز حاشیه ای به وجود نیامد و حتی وقتی این نفرات به زمین رفتند بیش از گذشته تلاش کردند و جنگیدند.وقتی تیم نتیجه بگیرد همه سود می کنیم و هر زمان تیم خدای ناکرده نتیجه نگیرد همه ضرر می کنیم.بازی کردن یا نکردن امید عالیشاه مهم نیست و مهم موفقیت پرسپولیس است.بازیکنان پرسپولیس در این فصل مهره های ارزشمندی هستند و وزنه محسوب می شوند.همه تیم ها آرزو دارند بازیکنان پرسپولیس را داشته باشند.

 

وی درباره انتقادات به از دست رفتن فرصت های زیاد در مسابقات پرسپولیس در بازی صنعت نفت گفت:

 

ما باید تمرین کنیم.مشکل گلزنی فقط با تمرین حل می شود.برانکو هم قطعا برنامه ریزی خوبی برای رفع این مشکل دارد.امیدوارم در بازی های بعدی کمی بدشانسی هم دست از سر ما بردارد.

 

عالیشاه درباره اینکه آیا به حضور در تیم ملی امیدوار است یا نه اظهار داشت:

 

فصل جاری از نظر فنی و روحی شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته دارم.صد در صد به تیم ملی فکر می کنم.امیدوارم بالاخره به تیم ملی دعوت شوم.

 

وی درباره تعریف و تمجید علی پروین از خود و اینکه او گفته است که عالیشاه باید به تیم ملی دعوت شود گفت:

 

علی آقا تاج سر ماست.هر زمان او این صحبت ها را می کند مسولیت من بیشتر می شود و تلاش بیشتری می کنم.باقی اش را به خدا می سپارم.

 

هافبک پرسپولیس درباره برخی اخبار حاشیه ای که درباره سرخپوشان مطرح می شود اظهار داشت:

 

پرسپولیس درون خودش حاشیه ندارد.مربیان بر امور مسلط هستند و بازیکنان هم وظیفه شان را می دانند.اگر از بیرون به تیم حاشیه وارد نکنند قطعا درون تیم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

عالیشاه درباره اتفاقات رخ داده در اردوی پرسپولیس در شب بازی صنعت نفت بیان داشت:

 

شب بازی صنعت نفت مشکل خاصی نبود.این صحبت هایی که می شود خیلی هایش درست نیست.اگر هم بحثی بوده درون خانواده پرسپولیس بوده و باید حل شود.در هر خانواده ای ممکن است بین دو برادر اتفاقی بیفتد اما حل می شود.در این بحث هم به نظر من بزرگ نمایی صورت گرفت.