گل: رضا شاهرودي هافبك چپ سابق و خوش استيل پرسپوليس معتقد است كه اين تيم با ادامه روند فعلي روزهاي بدتر از اين را پشت سر خواهد گذاشت. شاهرودي میگوید: پرسپوليس با اين اعتبار و بزرگي در رده دهم جدول است. زماني كه ما بازي ميكرديم اگر در رده دهم جدول بوديم باور كنيد از خانه بيرون نميآمديم. حتي اگر ما يك بازي را ۴ ـ۲ ميبرديم بابت دو گلي كه ميخورديم بايد به خيليها جواب پس ميداديم.
خیلی‌ها از پرسپولیس انتقاد می‌کنند. از شاهرودی می‌پرسیم که چرا راهکاری برای خروج این تیم از بحران وجود دارد که او اینگونه جواب می‌دهد: «پرسپولیس مشکلات بسیاری دارد. این تیم راحت گل می‌خورد، سخت گل می‌زند، در کارهای تاکتیکی هماهنگ نیست و مشکلات دیگری را هم باید اضافه کنیم. وقتی یک کاری نتیجه نمی‌دهد باید تلاش را بیشتر کرد و این یک قانون است. بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر تمرین کنند، آنها باید به خودشان بگویند که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد حتما ما ایراد داریم و ضعیف هستیم. مگر چه ایرادی دارد بازیکنان پرسپولیس جدا از تمرینات تیمی تمرین انفرادی انجام دهند، مگر ما در دوران بازیگری این کار را انجام نمی‌دادیم؟ متأسفانه بعضی از بازیکنان پرسپولیس تعصب ندارند و بی‌خیال هستند و نتیجه‌اش همین می‌شود.»
مسئولان پرسپولیس علی پروین را به عنوان مدیر این تیم انتخاب کرده‌اند. شاهرودی در این خصوص می‌گوید: «این کارها فایده ندارد و لطفا به علی پروین پست‌های الکی ندهید. اگر می‌خواهید او را وارد گود کنید، خیلی راحت بگویید که روی نیمکت بنشیند و هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد و اگر هم می‌خواهید مربی خارجی بیاورید خیلی زود این کار را انجام داده و دنبال یک مربی بزرگ بروید.»
هافبك چپ سابق تيم ملي در پايان حرفهايش ميگويد: وقتي پرسپوليس دو بازي را پشت سر هم برد خيال كرديم كه شرايط بهتر ميشود ولي متأسفانه همه چيز به حالت اول بازگشت. صحبت من با بازيكنان اين تيم است كه بايد به خودشان بيايند. آنها تا اينجاي كار هواداران پرسپوليس را اذيت كردند.