تصمیم اعضاى هیات‌مدیره ماشین سازی تبریز در مورد خطیبى

على نواداد با اعلام این مطلب از اتخاذ این تصمیم در جلسه امروز هیات‌مدیره باشگاه خبر داد و افزود: پس از جمع بندى مباحث و مذاکرات جلسه شنبه و نیز امروز صبح، اعضا بر ادامه فعالیت خطیبى و تداوم حمایت‌ها از کادرفنى تأکید کردند و این اتفاق نظر در راستاى حمایت منطقى و عملى از تیم در مقطع حساس کنونى حاصل گردید.

رییس هیات‌مدیره ماشین‌سازى شهردارى تبریز در ادامه با اشاره به برنامه ریزى های آتى باشگاه براى حل تدریجى مشکلات این تیم افزود: حمایت از تیم و حل تدریجى مشکلات احصاء شده ، سیاست اصلى هیات مدیره باشگاه است و ما تلاش خواهیم کرد با تکیه بر منطق و واقعیت ها با مسایل تیم برخورد کنیم و ضمن بازگرداندن آرامش به اردوى قدیمى ترین تیم فوتبال تبریز، زمینه را براى موفقیت‌هاى آینده فراهم نمائیم.

مهندس نواداد در خاتمه از هواداران و علاقمندان ماشین سازى خواست، ضمن تداوم حمایت ها از این تیم، نقش اصلى و محورى خود در راه اوج گیرى دوباره سبزقباهاى تبریز را ایفا کنند.

گفتنی است احد نقش شور مدیر رسانه‌ای باشگاه ماشین سازی نیز از طرح‌های جدید این باشگاه برای هواداران قدیمی و زنده شدن خاطرات ماشین‌سازی با حضور بزرگان تاریخ فوتبال ایران خبر داد.