خداداد عزیزی  در رابطه با برنامه سیاه‌جامگان در تعطیلات لیگ گفت: فعلاً که تا جمعه تمرینات تعطیل است و باتوجه به اینکه تصمیم گرفتیم تیم را به اردو بفرستیم، مذاکراتی را با یکی از دوستانم در جزیره کیش انجام دادم. او همیشه به ما محبت دارد. اگر امکانش باشد، یک هفته بازیکنان را دورهم جمع می‌کنم، چون آنها به شرایط بدنی خوب برسند و هم اینکه اگر دورهم جمع باشیم از لحاظ روحی برای تیم خیلی بهتر است.

وی افزود: ما از روز شنبه تمرینات را استارت می‌زنیم و اگر امکان داشته باشد دوشنبه یا سه‌شنبه به کیش می‌رویم. سعی می‌کنم بعد از بازگشت از کیش در خصوص مطالبات بازیکنان تصمیم‌گیری نهایی شده باشد که اگر این اتفاق نیفتاد، اعلام کرده‌ام که من از تیم می‌روم و بازیکنان خودشان درخصوص مباحث مختلف تصمیم‌گیری کنند.

عزیزی با اشاره به جدایی علی‌عسگر و شرایط خانزاده گفت: خانزاده شب گذشته زنگ زد و مدعی شد که دوست دارد کنار تیم به ما کمک کند، من هم گفتم تو بازیکن خوبی هستی، ولی این دلیل نمی‌شود چون بازیکن کم داریم، تو را بپذیرم چون همه با هم اعتصاب کرده بودید و همه برگشتند به‌جز شما و علی‌عسگر.

وی افزود: به همین خاطر ما همه چیز را در اختیار بادامکی، سعید دقیقی، میثم حسینی و ایوب کلانتری گذاشتیم و حتی بعد از پایان بازی مقابل نفت تهران به بادامکی گفتم این دو نفر از نظر من جداشده هستند، ولی اگر شما بخواهید من مشکلی ندارم. باید دید بازیکنان چه تصمیمی می‌گیرند که اگر آنها بگویند برگردد، من مشکلی با خانزاده ندارم.