سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا در مورد پیروزی در مقابل تیم بادران در جام حذفی  گفت: شاید همه از بیرون فکر کنند چون بادران در لیگ یک است و ما در لیگ برتر، کار ساده ای در پیش داریم. ولی بادران واقعا تیم خوبی بود و به نظرم با این شرایط احتمال بالا آمدنشان خیلی زیاد است. بازیکنان خیلی خوبی هم دارد که خیلی از آن ها در لیگ برتر بازی می کردند و فکر می کنم انتخاب آن ها برای بازی در این تیم خوب بوده است.

وی ادامه داد: بازی سختی در مقابل بادران داشتیم و رفته رفته بهتر شدیم. بعد از گل دوم هم سعی در حفظ پیروزی داشتیم و به سایپا باید حق بدهید، چون می خواستیم که پیروزی خود را حفظ کنیم و با توجه به شرایط تیم به این پیروزی احتیاج داشتیم.

مدافع تیم سایپا در مورد عملکرد نه چندان خوب این تیم در ده هفته‌‌ای که از لیگ برتر گذشته افزود: الان شرایط تیم سایپا مثل یک ویروسی می ماند که به تیم وارد شده و باید خارج شود. تیم ما احتیاج به برد دارد، تا از این شرایط خارج شود. ما تیم ها را تحت فشار قرار می دهیم؛ خود من هم که در دفاع بازی می کنم در این بازی ها چند موقعیت گلزنی داشته ام. این مشکل هم به تمام تیم برمی گردد؛ قبول دارم نتایج خوبی نگرفتیم و با توجه به مربی و بازیکنانی که در اختیار داریم شرایط خوبی نداریم. اینکه حسین فرکی از بازیکنان ناراحت باشد، حق دارد ولی بازیکنان هم هیچ کم کاری نمی کنند.

کوروشی در مورد تعطیلات مجدد لیگ و اینکه آیا این تعطیلات می تواند به شرایط تیم سایپا کمک کند، بیان داشت: تعطیلات همیشه به نفع یک سری از تیم ها و به ضرر یک سری تیم های دیگر می شود. ما هم در فاصله تعطیلات قبلی و این تعطیلات با سه تیم ریشه دار و با ثبات بازی داشته ایم، که به دو مساوی رسیدیم. امیدوارم تعطیلات لیگ بتواند به ما کمک کند تا بتوانیم شرایط خودمان را بهبود بخشیم.

مدافع سابق تیم نفت تهران در مورد بدهی های تیم نفت و مشکلات ادامه دار این تیم گفت:  من نمی دانم چرا اینقدر بی قانونی فوتبال ما را گرفته است. یک نفر تیم نفت را گرفته و در دفترش نشسته و این تیم را هدایت می کند!  این نمونه بارز یک بی عدالتی است و روابط گسترده پشت پرده را نشان می دهد. اینکه بدون سند یک تیم را در اختیار بگیری و به بدهی ها هم هیچ تعهدی نداشته باشی، نمونه بارز بی عدالتی یا روابط پشت پرده است. یک میلیارد از تیم نفت تهران طلب دارم.

وی در همین مورد و ماجرایی که برای علیرضا بیرانوند پیش آمد، اظهار داشت: قضیه بیرانوند خنده دار است. این همه پول طلب دارد هیچ کاری نمی کنند ولی بعد از اینکه پشت رختکن می رود و یک مقدار بلند صحبت می کند، برای او احضاریه می فرستند. این مسائل باید از ریشه حل شود و رسانه هایی که تریبون دارند باید به صورت جزیی به این موضوع بپردازند.

کوروشی که سابقه چند مورد حضور در تیم ملی را دارد در مورد اینکه چرا دیگر در لیست کی‌روش قرار نگرفته ،ادامه داد: فکر می کنم خودم باید بهتر کار کنم و همراه با کسب نتایج تیمی بهتر می توانم به تیم ملی هم برسم.