نامه مدیرعامل باشگاه ملوان به سرپرست سازمان لیگ

مسعود رضائیان در نامه‌ای به وحید بهاروند ضمن تبریک سرپرستی او در سازمان لیگ خواسته‌هایش را هم مطرح کرده است. نامه مدیرعامل باشگاه ملوان به بهاروند به شرح زیر است:

جناب آقای بهاروند

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال

سلام علیکم:

احتراماً ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتبال و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه استاد ارجمند جناب آقای علی کاظمی و با آرزوی اعتلای فوتبال کشور ، مراتب ذیل جهت استحضار ایفاد می‌گردد .

بی‌گمان به لطف حضور فعال و اثربخش شما در فوتبال در سطوح مختلف مدیریتی ، نیازی نیست که یکبار دیگر تراژدی سقوط ملوان در فصل گذشته ناشی از اشتباهات مکرر داوری مورد واکاوی قرار گیرد.

اما در حالیکه آسیب‌های اجتماعی به جامانده از آن سقوط هنوز ترمیم نشده ،کابوس اشتباهات اثرگذار داوری ، ملوان و هواداران آن را نشانه گرفته است.

جنابعالی مستحضرید که یک اشتباه داوری در پایان فصل 94-93 همه ارکان ورزشی ، سیاسی و اجتماعی کشور را به لرزه درآورد اما در فصل 95-94 برای سریالی از اشتباهات داوری فریاد انزلی در گلو خفه شد و علاوه بر آن فدراسیون فوتبال در جریان فروش امتیاز تیم نفت تهران یکبار دیگر با موضع گیری عجیب خود مجدداً خشم مردم انزلی را برانگیخت.

در همه حال نقب زدن به گذشته تاریک ، هیچکس را به روشنائی و نور هدایت نخواهد کرد اما اینجانب لازم می‌داند به نمایندگی از سوی استان‌های مردمی شریف،که به نماد فوتبال شمال یعنی ملوان عشق می‌ورزند ، از شما درخواست نمایم ضمن بررسی داوری دیدار تیم‌های ملوان و تراکتورسازی تبریز فقط لختی بیندیشید که اگر این اتفاق به زیان تیم دیگری رخ داده بود امروز مسئولین فوتبال کشور پاسخگوی کدام محکمه بودند و چه سرنوشتی در انتظارشان بود؟