واکنش پروین به انتخاب سلطانی فر
علی پروین با اشاره به انتخاب وزیر جدید ورزش و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی‌فر برای تصدی امور ورزش و جوانان، گفت: من هر لحظه از طریق تلویزیون پیگیر این ماجرا بودم و دلم می‌خواست هر چه زودتر تکلیف انتخاب وزیر جدید روشن شود که خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاد.

 

وی افزود: سلطانی‌فر مبارک ورزش باشد و به خودش هم تبریک می‌گویم که توانست رای مجلس را کسب کند. برای او آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم می‌تواند موفق باشد.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: امیدوارم با کمک سلطانی‌فر، صعود راحتی به جام‌جهانی فوتبال داشته باشیم. از سوی دیگر او باید فکری به حال فوتبال پایه کشور کند و آئین‌نامه و برنامه‌هایی برای پیشرفت باشگاه‌ها در استفاده از بازیکنان جوان داشته باشد. همین‌طور پیشکسوتان باید حمایت و دور هم جمع شوند مثل همین شرکتی که به نام پرسپولیس برای پیشکسوتان ثبت کرده‌ایم و ماهی یکبار جمع می‌شویم تا همدیگر را ببینیم.

 

پروین گفت: نه تنها برای سلطانی‌فر بلکه برای دو وزیر دیگر هم خوشحال شدم چون بالاخره وزارتخانه‌ها بی‌وزیر نماند و کار از همین فردا آغاز خواهد شد. وزارت ورزش هم سرگردان نمی‌شود و ان‌شالله که آقای سلطانی‌فر بتواند منشاء خیر در ورزش کشورمان باشد.