سکو نشین های محبوب از پرسپولیس جدا می شوند؟

هر چه به نیم فصل نزدیک تر می شویم، شایعات اطراف باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات بیشتر می شود.

احمد نوراللهی از ابتدای فصل دقایق بسیار کمی را فرصت پیدا کرده تا در ترکیب سرخپوشان حضور داشته باشد و پشت سر کمال کامیابی نیا به یک نیمکت نشین تبدیل شده است. در چندین مرحله شایعاتی در خصوص جدایی او در نیم فصل شنیده می شد که مدیربرنامه های او این موضوع را رد  می کرد.

همچنین امید عالیشاه 2 بازی است که توسط برانکو نیمکت نشین شده است. عالیشاه در چند فصل اخیر و به خصوص از زمان حضور برانکو، یکی از مهمترین و کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس بوده که تا حالا سابقه نداشته اینگونه نیمکت نشین شود. شب قبل از بازی با استقلال خوزستان اعلام شد این بازیکن به دلایل انضباطی از سوی برانکو روی نیمکت قرار می گیرد.

حال شنیده می شود این دو بازیکن جوان که حسابی روی سکو های پرسپولیس محبوب هستند در نیم فصل به عنوان سرباز از پرسپولیس جدا شوند که این شایعه در اطراف نوراللهی قدیمی تر و البته بیشتر بوده است. با وجود اینکه عنوان شده احمدنوراللهی قراره  است نیم فصل راهی تراکتورسازی شود اما تبریزی ها رسما پیشنهادی نداده اند.

سروش رفیعی مدت زیادی است که شایعه پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شود، او قرار بود در تابستان به پرسپولیس بپیوندد که این اتفاق به دلیل سرباز بودنش تا نیم فصل رخ نداد. برانکو علاقه زیادی به این بازیکن دارد و در صورتی که عالیشاه به عنوان سرباز راهی تراکتورسازی شود قطعا رفیعی به پرسپولیس می پیوندد. شایعه پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس نسبت به بقیه احتمالات پر رنگ تر و به واقعیت نزدیک تر است.

از طرف دیگر برانکو اصلا از مهاجم اوکراینی خود پریموف راضی نیست. وی حتی به دلیل آماده نبودن علیپور مجبور شد از وحید امیری که یک هافبک چپ است در خط حمله استفاده کند. سرخپوشان به همین دلیل به دنبال رحیم زهیوی مهاجم خوش تکنیک و گلزن استقلال خوزستان هستند که از شرایط خود در تیمش ناراضی است و روز گذشته هم دست به اعتصاب زدند.

با اینحال اگر نوراللهی از پرسپولیس جدا شوند، سرخپوشان مجبورند یک هافبک دفاعی هم بگیرند. زیرا در صورت جدایی احمد فقط کمال کامیابی نیا را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارند.