حرکت استثنایی کی‌روش

چهارمین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حضور 18 بازیکن در زمین شماره یک آزادی برگزار شد. اتفاقات مهم تمرین را مرور می‌کنیم:

* امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان ایران در تمرین تیم ملی حاضر شد و پس از  دیدار با جواد نکونام و افشین پیروانی با کارلوس کی‌روش نیز دقایقی صحبت کرد.

* رامین رضاییان قبل از مصاحبه با اصحاب رسانه اقدام عجیبی انجام داد و مسافت زمین آزادی تا محل مصاحبه را روپایی زد.

* یکی از گویندگان برنامه‌های ورزشی رادیو در محل تمرین حاضر شد و با کی‌روش عکس یادگاری گرفت.

* بازیکنان از ساعت 10:30 دقیقه در زمین حاضر شدند و سپس به مدت 20دقیقه به صحبت‌های کی‌روش گوش کردند.

* سعید آقایی به دلیل مصدومیت جزیی به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام داد. این در حالی بود که وریا غفوری، وحید امیری و علیرضا بیرانوند 3 بازیکن مصدوم دیگر تیم ملی، تمرینات اختصاصی داشتند.

* احسان حاج‌صفی و رشید مظاهری به دلیل بازی‌ تیم‌های‌شان در رقابت‌های جام حذفی شب گذشته اردوی تیم ملی را ترک کردند و در تمرین امروز غایب بودند.

* کی‌روش امروز در بیشتر دقایق تمرین با دستیاران خود صحبت می‌کرد.

* پس از صحبت‌های کی‌روش با بازیکنان، تمرینات زیر نظر میکو مربی بدنساز آغاز شد و بازیکنان ابتدا در گوشه‌ای از زمین بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کارهای استقامتی نظیر استارت‌های کوتاه و زدن ضربه به توپ روی آوردند.

* کی‌روش امروز در تمرین یک حرکت استثنایی انجام داد، به طوری که پس از صحبت با اوسیانو کروز، توپ را از پشت محوطه جریمه با یک شوت دقیق زیر دیرک دروازه کوبید که کروز از حرکت کی‌روش به وجد آمد.

* بازیکنان تیم ملی در حاشیه تمرین استقامتی دو به دو تقسیم شده و در استارت‌های کوتاه با هم رقابت شدیدی داشتند.

* بازیکنان در کارهای استقامتی در دو گروه و در کاورهای فسفری و بنفش تقسیم شدند و فوتبال در دروازه‌های کوچک را تجربه کردند. در این تمرین کی‌روش مدام نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* گروه آنالیز تیم ملی فوتبال کشورمان امروز تمرینات تیم ملی را با هلی‌شات فیلمبرداری کرد.

* محمدرضا اخباری و علیرضا حقیقی دو دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تمرینات خود را زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها دنبال کردند.