رکورددار خالکوبی در تیم ملی ایران! + عکس

به گزارش ندای انقلاب، این خبر از سوی مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال نیز تائید شده است. دژاگه که پدر و مادری ایرانی دارد، از سن دو سالگی همراه با خانواده تهران را ترک کرد.

او در چند مرحله قرار بود ملی پوش شود اما به دلیل پاره ای از مشکلات این حضور میسر نشد. در حال حاضر مکاتباتی با باشگاه ولفسبورگ صورت گرفته و در صورت حل شدن مشکل خدمت وظیفه اش، می تواند برای تیم ملی بازی کند.
نکته ای که درباره دژاگه بیش از همه به چشم می آید، خالکوبی های متعددی است که روی بدنش وجود دارد. این بازیکن مسلمان است و حتی در سال ۲۰۰۷ از همراهی تیم ملی جوانان آلمان به سرزمین های اشغالی سرباز زد. دژاگه جزو آن دسته از فوتبالیست هایی است که در تعداد خالکوبی های روی بدنش رکورددار است. او روی آرنج دست چپ خود نام تهران را خالکوبی کرده. روی آرنج دست راست نیز، نام برلین را. او همچنین روی ساعد خود به فارسی نام اشکان را حک کرده. پشت گردنش نیز به زبان آلمانی نوشته: «فراموش نکن از کجا آمده ای.» دژاگه همچنین نام نامزد خود را روی ساعد دست چپش حک کرده. قهرمانی ولفسبورگ در بوندسلیگا در سال ۲۰۰۹ را نیز داخل بازوی سمت راستش نوشته. سایت های آلمانی بارها اعلام کرده اند دژاگه از نظر خالکوبی جزو رکوردهاست و خود او نیز تاکید کرده: «بی شک دوباره به کارم ادامه می دهم.» حالا با وجود این خالکوبی ها به نظر می رسد او نیامده در فوتبال ایران منشوری باشد! پیش از این دو بازیکن فوتبال به دلیل خالکوبی روی پای خود سریعا به ستاد منشور اخلاقی احضار شدند و متعاقبا این خالکوبی ها را پاک کردند.

مشخص نیست مسئولین ورزشی کشور و فدراسیون فوتبال با چه توجیهی درصدد ئعوت نامبرده به تیم ملی برآمده اند آیا بارفنی بالاتری نسبت به بازیکنان داخل ایران دارد و یا بازهم مانند قضیه فریدون زندی زدوبندهایی در پشت پرده وجود دارد. علی ایحال به جاست این مسئولین که ستاد منشور اخلاقی فوتبال را راه اندازی کرده اند یا ستاد را جمع کنند یا واقعا به قوانین آن پایبند باشند تا خدای ناکرده نقض غرض پیش نیاید!