هشت پرسپولیسی و 3 شانس برابر سوریه

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی و وحید امیری هشت سرخپوشی هستند که برای اردوی تیم ملی در مالزی و دیدار برابر گینه و سوریه به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش دعوت شده اند.

 

در این بین علیرضا بیرانوند و وحید امیری احتمالا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دیدار برابر سوریه نخواهند بود. دروازه بان موفق پرسپولیس و تیم ملی در دیدار برابر استقلال خوزستان در برخورد با بازیکن حریف دچار شکستگی دست شده و علیرغم حضور در تمرینات و اردوی تیم ملی بعید به نظر می رسد شانس حضور در این بازی را داشته باشد. خصوصا اینکه سرمربی تیم ملی برای جبران این اتفاق در حال حاضر علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است تا از بین این نفرات دروازه بان خود را برای این دیدار انتخاب کند.

 

وحید امیری نیز در جریان دیدار برابر نفت آبادان دچار مصدومیت شد تا در اواسط نیمه اول از ترکیب پرسپولیس خارج شود. کادرپزشکی سرخپوشان نیز مصدومیت او را از ناحیه همسترینگ اعلام کرد تا او نیز برای همراهی تیم ملی با اما و اگر مواجه باشد.

 

از بین بازیکنان پرسپولیس محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی کمترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار هستند تا سیدجلال حسینی، رامین رضاییان و مهدی طارمی را بتوان سرخپوشان تیم ملی در دیدار برابر سوریه متصور شد. سیدجلال حسینی در دیدارهای اخیر تیم ملی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته تا جایی که  از سوی مجله فرانس فوتبال به عنوان یکی از 11 مرد برتر مرحله انتخابی جام جهانی برگزیده شد. رضاییان نیز در سمت راست دفاعی تیم ملی جایگاه ثابتی به خود اختصاص داده و پاس گل او در دیدار قبلی این تیم برابر کره جنوبی منجر به کسب سه امتیاز ارزشمند برای ایران شد. مهدی طارمی که در دیدارهای اخیر تیم ملی بیشتر به عنوان وینگر برای کی روش به میدان می رفت با توجه به غیبت و مصدومیت سردار آزمون شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.