فاصله اندک تا دومین قهرمانی!/ عکس

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 19:30 دقیقه در بازی فینال باید به مصاف برزیل برود. مسابقات جام بین قاره ای در امارات برگزار می شود و ایرانی ها امیدوارند بتوانند با یک برد در بازی دومین قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کنند. حضور تماشاگران ایرانی و تشویق های آنها در ورزشگاه های امارات می تواند روحیه بسیار مثبتی برای ملی پوشان ما باشد، اگرچه در این بازی پیمان حسینی گلر فوق العاده تیم ملی که در صعود ما تا به اینجای کار بسیار موثر بوده است، به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. البته بازیکنان تیم ملی برای برد در بازی دشوار فینال روحیه گرفته اند چرا که پاداش مناسب درخشش در بازی های قبلی از سوی  نماینده برادران شفیع زاده به پروانه شهریاری رسیده تا او بازیکنان را قبل از فینال شارژ کند .

 

تیم ملی ایران در مرحله گروهی ابتدا 6-2 موفق شد آمریکا را شکست بدهد و در بازی دوم 4-1 مصر را شکست داد. در بازی سوم گروهی نیز در وقت قانونی به نتیجه 3-3 رسیدند و در ضربات پنالتی ایران موفق شد بازی را ببرد. ایران و روسیه از گروه دوم و برزیل و تاهیتی از گروه اول صعود کردند.

 

ایران در این مرحله موفق شد با نتیجه 8-6 تاهیتی را شکست دهد و برزیلی ها با نتیجه خارق العاده 7-0 روسیه را در هم کوبیدند تا به فینال برسند و نشان دهد تیم ملی ایران در این مرحله رقیب بسیار سختی خواهد داشت. البته برزیل در بازی های قبل خود نیز نتایج فوق العاده ای گرفته است؛ آنها 11-1 امارات میزبان را شکست دادند و سپس 5-3 لهستان را بردند و در آخرین بازی مرحله گروهی 10-4 تاهیتی را شکست دادند تا به عنوان تیم اول صعود کنند.

 

تیم ملی ایران در جام بین قاره ای 2013 موفق شد جام را بالای سر ببرد و در آن زمان تیم های روسیه، برزیل، ایتالیا و تاهیتی را از میان برداشت.

 

 

 

تیم ملی برزیل پرافتخارترین تیم دنیاست و 13 قهرمانی جهان دارد. آنها 9 قهرمانی لاتین کاپ، 1 قهرمانی کونکاکاف را در کارنامه خود می بینند. برزیلی ها می خواهند با برد برابر تیم ملی ما افتخاری دیگر را به افتخارات خود اضافه کنند.

 

در صورت برد ایران در بازی فینال پاداش بزرگتری از سوی شفیع زاده ها به بازیکنان تیم ملی خواهد رسید و این انگیزه اصلی بازیکنان خواهد بود.