توضیحات عباس جدیدی درباره عکس جنجالی

گفت‌وگوی عباس جدیدی در این رابطه را در ادامه می‌خوانید:

* انتشار این تصویر در فضای مجازی حسابی جنجالی شده و واکنش‌های متعددی را در پی داشته است.

به نظر من هیچ مشکلی وجود نداشت. ما ورزشی هستیم، ما پیش او نرویم چه کسی برود؟ آنهایی که خودشان را به ورزشکاران می‌چسبانند باید بگویند چرا این کارها را می‌کنند. منصورخان از رفقای من بوده و بارها به هیئتمان آمده است. خانواده ورزش یک بزرگی را از دست داده و عرق ورزشی ما اجازه نمی‌دهد که او را تنها بگذاریم. پورحیدری جزو مفاخر ورزش ما بود و بالاخره ما عزیزی را از دست داده‌ایم که فقدانشان را همیشه حس خواهیم کرد. از دست دادن او جبر روزگار بود. از این پورحیدری‌ها در جامعه ورزشمان کم نداریم. مگر ما نامجو را نداشتیم؟ او در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کرد ولی وقتی درگذشت همه متوجه شدند که چه مشکلاتی داشته. پورحیدری شخصیت بزرگی بود و باید تا وقتی زنده هستند قدرشان را بدانیم. پورحیدری رفیق و دوست من بود. ما هم مثل بقیه ورزشی‌ها پیش او رفتیم. امیدوارم وزیر جدید ورزش که رای اعتماد مجلس را گرفته هوای پیشکسوتان را بیشتر داشته باشد و به مربیان سازنده بیشتر بها بدهد. او باید ببیند که این پیشکسوتان در کجا زندگی می‌کنند و چه مشکلاتی دارند. وزیر قبلی که این کار را نکرد ولی امیدوارم وزیر جدید این موضوعات را در اولویت کارش قرار بدهد. ما هم جزو پیشکسوتان ورزش هستیم و مرگ برای همه هست. ما باید جوری سیاست‌ها و اعمالمان را برنامه‌ریزی کنیم که بعد از مرگ به سراغ بزرگان نرویم.

* قبول دارید که عکس انداختن از پورحیدری در آن شرایط خیلی جالب نبود؟ به هر حال شاید خانواده ایشان راضی به انتشار این تصویر نباشند.

من عکس نینداختم. این عکس من نیست. نمی‌دانم عکس چه کسی است!

* طبیعتا عکس شماست ولی شاید انتشار آن توسط شما انجام نشده.

اصلا در صفحه اینستاگرامم من این عکس را منتشر نکردم. شاید پرستارها گرفته‌اند.

* البته شما هم به دوربین نگاه می کنید و مشخص است که این تصویر آگاهانه گرفته شده. حتی امروز به پیج شما در اینستاگرام حمله شده است.

اصلا اینگونه نیست و پیج من باز است و اتفاقا تصویر آن مرحوم پورحیدری است. به هر حال وقتی ما وارد جایی می‌شویم پرستار و همه عکس می‌گیرند. اگر من یک غیرورزشی بودم این تصویر شائبه ایجاد می‌کرد اما من خانواده پورحیدری‌ام، من خود پورحیدری‌ام، من وصله او هستم. اگر اصناف می‌گرفتند ممکن است برداشت دیگری می‌شد ولی من ورزشی هستم. شاید بقیه می‌خواستند بهره‌برداری کنند ولی من چنین تصمیمی نداشتم.

* بحث انتخاباتی به کنار، موضوع اصلی این است که شاید خانواده ایشان راضی به انتشار تصویر با آن حال نبودند.

من عکس را نگرفتم. ما که جایی می‌رویم 100 تا دوربین پشت سر ماست، نمی‌دانم شاید آنها گرفته‌اند. اگر غیر ورزشی برود و عکس بگیرد شاید مشکل داشته باشد ولی من ورزشی هستم و رفتم. اصلا در صفحه اینستاگرامم هم این تصویر منتشر نشده است.

* گفته می‌شود در کانال تلگرامی‌تان این عکس برای لحظاتی گذاشته و سپس حذف شده است.

کانال من؟

* بله، کانال تلگرامی دارید؟

تلگرام؟ نمی‌دانم، فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد.

* به هر حال این کانالی است که به نام شما فعالیت می‌کند و تصویر شما را منتشر کرد و بعد از آن هم این تصویر پخش شد.

من خبر ندارم. شاید اشتباهی رخ داده ولی پورحیدری دوست ماست و چند باری به هیئتمان آمده، این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. من هم بمیرم ورزشی‌ها می‌آیند زیر تابوتم را می‌گیرند. اگر غیرورزشی‌ها بیایند من هم ناراحت می‌شوم ولی ما که ورزشی هستیم و مشکلی وجود ندارد. من هم اگر در بیمارستان باشم و سرطان گرفته و در حال مرگ باشم، علی پروین یا منصور برزگر بیایند بالای سر من، جای گلایه‌ای باقی نمی‌ماند چون ورزشی هستند ولی کاندیدای مجلس بیاید ممکن است شائبه به وجود بیاید ولی این تصویر را من در کانال اینستاگرامم منتشر نکردم و ممکن است شیطنت‌هایی رخ داده باشد.