حاج صفی به تیم ملی برمی گردد یا نه؟

خداحافظی غیرمنتظره محرم نویدکیا باعث شد تا احسان حاج صفی وارث بازوبند کاپیتانی تیم محبوب نصف جهان شود. اتفاقی که این ملی پوش سرشناس را به اولین کاپیتان تاریخ سپاهان در ورزشگاه تکمیل شده نقش جهان مبدل کرد که پیشاپیش زردپوشان وارد مستطیل سبز ورزشگاه مدرن اصفهان شد تا زمینه برتری تیمش مقابل حریف دسته اولی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را فراهم کند.

 

حاج صفی در حالی برای سپاهان در مقابل پارس جنوبی به میدان رفت که بحث محرومیت او از سوی فیفا به خاطر درگیری های رخ داده در بازی ایران با قطر در روز نخست مقدماتی جام جهانی این بازیکن را به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل کرد. محرومیتی که هنوز ابهامات زیادی در خصوص یک یا دو جلسه ای بودن آن وجود دارد اما قطعا این بازیکن را از ترکیب بازی با سوریه خارج خواهد کرد.

 

 

 

با توجه به محرومیت احسان هنوز مشخص نیست کارلوس کی روش چه تصمیمی در قبال این بازیکن اتخاذ خواهد کرد و آیا به حاج صفی استراحت می دهد یا همچنان این بازیکن را در جمع سایر شاگردانش در اردو حفظ خواهد کرد. بازیکنی که در دو بازی آخر ایران برابر ازبکستان و به خصوص کره جنوبی با تغییر پست یکی از بهترین بازیکنان بود و حالا قطعا جای خالی اش در مصاف با سوریه به چشم خواهد آمد.

 

نکته جالب در خصوص حاج صفی این است که سپاهانی ها نیز از برنامه او اطلاع چندانی ندارند تا جایی که اخوان سرپرست سپاهان مدعی شد نمی داند برنامه احسان بعد از تعطیلات سه روز تمرینات چیست چون او چیزی به باشگاه نگفته و از تیم ملی هم تماسی در این خصوص برقرار نشده است.