به گزارش فارس، علی پروین در خصوص اینکه ۶۲ درصد بینندگان برنامه ۹۰ اعتقاد داشتند او نمیتواند پرسپولیس را از بحران خارج کند و تنها ۳۸ درصد به او رای مثبت دادند، عنوان کرد: شب گذشته اصلا برنامه ۹۰ را ندیدم و جای شما خالی، تخت خوابیدم اما به ما خبر دادند که این اتفاق افتاده است. باین حال باید بگویم این مسابقه اس ام اس برای من خیلی خوب بود و اصلا از این بابت ناراحت نیستم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خودتان می‌دانید همه شهرستان‌ها تیم دارند و خیلی‌ها ۹۰ را نگاه می‌کنند پس نمی‌توانم توقع داشته باشم که صددرصد همه به من رأی بدهند. حدود ۴۰ درصد رای هم خوب بود و من قلبا از این اتفاق راضی هستم.

پروین تاکید کرد: فوتبال ما در حال حاضر در کل ایران طرفداران خاص خودش را دارد. سپاهان، ذوب آهن و خیلی دیگر از تیم‌ها هستند پس این رأی ۴۰درصدی برای ما خوب بود و انشاءالله با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم تا پرسپولیس را به بالای جدول بکشانیم. برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

وی خاطرنشان کرد: آن ۴۰درصدی که لطف کردند و به نفع ما اس ام اس دادند به دنبال آن هستم تا زحماتشان را جبران کنم. بالاخره ما در این فوتبال بوده‌ایم و می‌دانیم چه کار کنیم.

پروین در پاسخ به سؤالی که آیا از استیلی حمایت خواهید کرد گفت: روز گذشته حرف‌هایم را درباره حمید زدم و امروز هم او سر تمرین است و می‌بینید که تیم را تمرین می‌دهد.

وی از اظهار نظر درباره صحبتهای پنجعلی خودداری کرد.