خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها/ چراغ سبز رفیعی

سروش رفیعی و هر روز خبری جدید درباره این بازیکن فوتبال. مدت زمان زیادی تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر باقی نمانده است و پایان نیم فصل یعنی پایان سربازی سروش رفیعی و خداحافظی با تراکتورسازی.

 

از مدت ها قبل تراکتوری ها خودشان دست به کار شدند تا پس از پایان قرارداد رفیعی قرارداد او را تمدید کنند. در این بین تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم خواهان این بازیکن ملی پوش شده اند.

 

هر چند که خود این بازیکن همه چیز را به نیم فصل موکول کرده اما به نظر می رسد که زیر پوستی مذاکراتی را به تیم های مختلف انجام داده است. مثل پرسپولیس که دوستان نزدیک سروش گفته اند تیم مورد علاقه دوران بچگی اش بوده است.

 

با این شرایط امروز خبر رسید که رفیعی قصد ماندن در تراکتورسازی را ندارد. بدون شک این بهترین خبر برای پرسپولیسی هاست که جدی ترین تیم خواهان او هستند. اگر این شایعه صحت داشته باشد یعنی اینکه رفیعی چراغ سبز را به سرخپوشان تهرانی نشان داده است و می خواهد با آنها وارد مذاکره شود.

 

با این حال پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن یک رقیب جدی دیگر را هم کنار خودشان دارند. رقیبی که یکی از تیم های قطری است و شاید شرایط طوری شود که این بازیکن به لیگ ستارگان قطر بپیوندد. با این حال نیم فصل رقابت های لیگ برتر تکلیف را مشخص خواهد کرد و بدون شک سروش رفیعی به تیم جدیدش می پیوندد.