لیورپول به دنبال جذب بمب ایرانی نقل و انتقالات

گاردین خبر داد که باشگاه لیورپول سردار آزمون را تحت نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام این سایت، با توجه به مصدومیت دنی اینس و اینکه او فصل را به علت عمل جراحی از دست داده، و حضور سادیو مانه در جام ملت های آفریقا، یورگن کلوپ بر تقویت تیمش به ویژه در خط آتش در ماه ژانویه تمرکز کرده است.

 

گاردین نوشته که سردار آزمون مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتر از جمله استوک سیتی و اورتون هم قرار دارد و بعد از انتقال بحث برانگیز از روبین کازان به روستوف، عملکرد تاثیرگذاری را از خود ارائه داده است.

 

در همین حال باشگاه لیورپول با حضور مایکل ادواردز به عنوان مدیر دپارتمان جذب بازیکنان، عملکرد سردار 21 ساله را در فصل جاری زیر نظر گرفته و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی، پیشنهادی مبنی بر به خدمت گرفتن او ارائه بدهد.

 

آزمون روند گلزنی خود را به فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا انتقال داده و نقش موثری در صعود روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ایفا کرد. او با گلزنی در برابر اندرلخت و آژاکس، از ارکان صعود روستوف به مرحله گروهی لقب گرفت.

 

مهاجم تیم ملی ایران این روند را با گلزنی در برابر اتلتیکومادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز ادامه داده است.

 

آزمون در فوریه 2015 از روبین کازان به شکل قرضی به روستوف ملحق شد و در تابستان به رغم ادعای روبین کازان، با نظر دادگاه قرارداد خود با باشگاه جدید را دائمی کرد.