حیدری کرسی جهانی اش را به فدراسیون تبریک گفت !

علیرضا حیدری درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی اظهار داشت: کشتی پهلوانی گرچه کشتی سنتی متعلق به سرزمین بزرگ ایران است اما به دلیل اینکه ابزار خود را از کشتی‌های آزاد و فرنگی به دست می‌آورد، دارای ظرفیت‌های جهانی است و امیدوارم در اشاعه این رشته در دنیا و حضور آن در المپیک موفق ظاهر شویم. این موفقیت را به فدراسیون کشتی ایران، کشتی دوستان و مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانم در این موقعیتی که قرار گرفته‌ام خدمات خوبی انجام دهم و امیدوارم امروز بتوانم در جایگاهی که قرار گرفته‌ام مثمر ثمر باشم.

وی ادامه داد: از ستاد دیپلماسی فدراسیون کشتی ایران که نقش مهمی در تحقق این موضوع داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم در فدراسیون جهانی طوری عمل کنیم که کشتی ایران وجهان از حضور ما منتفع شود.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: امیدوارم خدا کمک کند و در کشتی پهلوانی شرایط به نحوی پیش برود که این رشته در دنیا گسترش پیدا کند و در المپیک حاضر شود. کار سختی در رقابت با سایر کشتی‌های سنتی در جهان داریم.

 دارنده مدال برنز المپیک افزود: ما ایرانی هستیم و کشتی را دوست داریم و درست است که این ورزش، ورزش اول ماست اما اگر این رشته جایگاه  خود را از دست بدهد اول از همه ما ضرر می‌کنیم بنابراین ما باید بتوانیم در این موقعیت‌های بین‌المللی به بهترین نحو به کشتی دنیا خدمت کنم.

دارنده مدال برنز جهان گفت: از حضور بزرگانی چون الدار کورتانیدزه در فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی خوشحال هستم چون ما باید از کسانی که در کشتی دنیا اسم و رسم دارند بهره‌مند شویم تا بتوانیم توجه دنیا را به کشتی پهلوانی جلب کنیم و آینده درخشانی برای این رشته رقم بزنیم.

وی ادامه داد: کشتی ایران این حق را داشت که کرسی‌های بین‌المللی را داشته باشد و من فکر می‌کنم این موضوع حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مناسب ستاد دیپلماسی فدراسیون کشتی است، که برای تحقق این هدف انرژی زیادی صرف کرده و به هدف خود رسید.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در پایان خاطرنشان کرد: الکساندرمدوید بوی آقا تختی را می‌دهد و این افتخار بزرگی است که بتوانم در کنار وی به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون مذکور همکاری کنم و از حضور مدوید پدر کشتی دنیا که همواره نامش در کنار آقا تختی قرار داشته است در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی انگیزه زیادی گرفتم.