منصوریان بالاخره تصمیم خود را گرفت

علیرضا منصوریان برای پر کردن جای وریا غفوری که با مصدومیت طولانی مدت روبرو شده است، قصد دارد در بازی های پیش رو از 3 دفاع مرکزی استفاده کند و این سیستمی است که در تمرین امروز استقلال هم تمرین شد.


در تمرین امروز منصوریان شکل بازی صبا در بازی روز جمعه را شبیه سازی کرد. در این تمرین تیم نزدیک به ترکیب اصلی با سیتم 2-5-3 در زمین بازی حاضر شد و تیم روبرو با سیتم 1-3-2-4 بازی کرد تا به نوعی منصوریان سیستم صبا را برای بازیکنان تیمش شبیه سازی کند.


در بازی امروز درون تیمی استقلال مجید حسینی به عنوان دفاع آخر بازی کرد و پادوانی و امین حاج محمدی به عنوان مدافعان متمایل به سمت راست و چپ بازی کردند. البته با بازگشت مگویان و رسیدن رابسون به مرز آمادگی به احتمال فراوان مجید حسینی و حاج محمدی نیمکت نشین خواهند شد. همچنین یعقوب کریمی و بهنام برزای بال های سمت چپ و راست بودند که در صورتی که خسرو حیدری به بازی با صبا برسد، به احتمال فراوان برزای نیمکت نشین خواهد شد.


در این سیستم فرشید باقری تک هافبک دفاعی استقلال بود که احتمالا در بازی با صبا امید ابراهیمی جانشین او می شود. همچنین بختیار رحمانی و فرشید اسماعیلی به عنوان دو هافبک پشت مهاجم بازی می کنند.  در سیستم منصوریان جابر انصاری و کاوه رضایی دو مهاجم استقلال برای بازی با صبا خواهند بود.