نیمکت‌نشین های تیم ملی مشخص شد

 فردا آخرین دیدار تیم ملی ایران در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه برگزار خواهد شد و با توجه به ترکیب بازی های پیشین و تغییرات مداوم در ترکیب تیم ملی سخت می توان در مورد ترکیب تیم ملی حدس صد در صدی داشت.

 

کمال کامیابی نیا در اردوی پیشین تیم ملی برای دیدار مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی تا روزهای آخر در اردوی تیم ملی حضور داشت و وقتی آخرین لیست اعلام شد، از سفر به تاشکند جا ماند. تیم ملی در دو دیدار آخر خود در پست هافبک تدافعی با ترکیب سعید عزت اللهی و احسان حاج صفی به میدان رفته است و آندرانیک هم در دقایق پایانی به میدان وارد شد. در دیدار مقابل سوریه احسان حاج صفی به دلیل درگیری‌های انتهای دیدار با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد و بازی مقابل سوریه را از دست داد. کی‌روش همچنین آندرانیک تیموریان را از لیست خط زد تا ابهامات در این نقطه از زمین بیشتر هم بشود. حالا سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی و کمال کامیابی نیا سه هافبک تدافعی تیم ملی در سوریه هستند و با توجه به احتمال حضور سعید عزت اللهی به عنوان بازیکن فیکس، باید ببینیم انتخاب بعدی از میان کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی چه بازیکنی است.

 

 

پژمان منتظری در خط دفاعی از همان روز اول و دیدار مقابل قطر در میان 11 مرد اصلی کی‌روش قرار داشت، اما مصدومیت در بازی دوم مقابل چین، او را از بازی های ملی و باشگاهی دور کرد. پژمان منتظری تازه از مصدومیت رها شده و با توجه به حضور مرتضی پورعلی گنجی و سیدجلال حسینی به عنوان دو مدافع میانی آماده، باید ببینیم سرمربی تیم ملی ریسک بازی دادن به منتظری را در این دیدار قبول می‌کند یا با همان دو مدافع میانی بازی پیشین به میدان می‌رود.