علی دایی و مشکلات مالی در نفت تهران

سرمربی نفت تهران اکنون دو گلزن برتر در جام حذفی و لیگ برتر را در ترکیب خود می بیند و محمد قاضی و ارسلان مطهری فراتر از فصول سابق خود ظاهر شده اند. ایمان مبعلی نیز همانند فصول گذشته عملکرد فوق العاده ای در جمع پاسورها داشته و توانسته از این نظر شرایط مساعدی برای این تیم ترتیب دهد.

 

محمد قاضی هم اکنون با 10 گل زده برترین گلزن فوتبال ایران محسوب می شود که 6 گل در لیگ برتر و 4 گل در جام حذفی به نام خود ثبت کرده است. این در حالی بود که بهترین عملکرد مهاجم سابق سرخابی‌های در فصول گذشته رقمی کمتر از 10 گل را نشان می دهد. قاضی این تعداد گل را در حالی به ثمر رسانده که دو ضربه اش را از نقطه پنالتی به ثبت رسانده است. او یک پنالتی و یک پاس گل نیز به نام خود کرده تا چهره برتر سرخپوشان نفتی بود.

ارسلان مطهری دیگر بازیکنی است که با حضور علی دایی توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارد و اکنون 3 گل در لیگ برتر و 3 گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. او دو پاس گل نیز به نام خود کرده تا در این زمینه نیز موفقیت داشته باشد.

 

ایمان مبعلی دیگر چهره برتر تیم علی دایی است که 3 گل در لیگ برتر یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. او 5 پاس گل در لیگ برتر و 2 پاس گل در جام حذفی نیز برای هم تیمی هایش مهیا کرده است.