فرکی: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم

 حسین فرکی پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی ساده نیست و تیم‌های لیگ دسته اولی با انگیزه و با قدرت ظاهر می شوند و تیم‌های لیگ برتری را حذف می‌کنند و پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم.با توجه به اینکه نفت تیم جوان و با انگیزه است. بختیاری‌زاده هم خیلی زحمت می‌کشد. این تیم حفظ شود حرف‌های زیادی در آینده دارد.

وی ادامه داد: ما برای برنده شدن به مسجد سلیمان آمده بودیم و نفت بازی‌های خوبی را در دسته اول انجام داده و شایسته جایگاهی بهتر از رده‌ای است که در لیگ یک دارد. این تیم پدیده را هم حذف کرده بود. هر دو تیم برای برنده شدن تلاش کردند. شاهد بازی تاکتیکی و فنی از هر دو تیم بودیم. روی یک گل به خودی به پیروزی رسیدیم. البته فرصت‌های گلزنی هم داشتیم.

سرمربی سایپا در مورد داوری مسابقه گفت: داور مصدوم شد و داور چهارم به جای او به میدان آمد و یک پنالتی هم به سود نفت مسجد سلیمان گرفت که کارشناسان داوری باید در موردش نظر بدهند اگر داور اشتباه کرده باشد آن پنالتی می‌توانست تیم نفت مسجد سلیمان را پیروز کند. به هرحال در نیمه دوم هم تلاش کردیم که بازی به گونه‌‌ای شود که حریف هم حمله کند و خوشبختانه پیروز شدیم.