گلایه محمد قاضی از بازی در آلودگی هوا

محمد قاضی در مورد پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال نفت تهران مقابل شهرداری فومن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: برخلاف چیزی که ممکن است از نتیجه بازی به نظر برسد، به هیچ وجه بازی آسانی مقابل شهرداری فومن نداشتیم. این تیم بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و فوتبال خوبی در زمین ارائه داد ولی ما تیم برتر میدان بودیم و پیروز شدیم.

وی در مورد صحنه پنالتی که توسط خودش وارد دروازه شد، گفت: به جز آن ضربه پنالتی که تصمیم داور درست بود، یک پنالتی دیگر هم در دقیقه 75 بازی روی من انجام شد که داور آن را ندید و از این جهت نمی‌شود گفت داوری به سود ما بوده است.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد ادامه راه این تیم در جام حدفی تصریح کرد: در دیدار بعدی مقابل یکی از دو تیم صبا یا استقلال تهران قرار خواهیم گرفت که در هر صورت بازی سختی خواهد بود ولی برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، این مسائل اهمیتی ندارد و باید بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم.

قاضی با اشاره به دیدار روز پنج‌شنبه نفت تهران مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: سایپا تیم خوب و قابل احترامی است و دیدار سختی مقابل این تیم داریم ولی برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه نفت تهران اظهار داشت: تیم خوبی داریم که در هر دو جام مدعی است و حیف است که مشکلات مالی باعث شود تیم از شرایط خوب خودش خارج شود، امیدوارم مسئولان هرچه زودتر این مسائل را حل و فصل کنند.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در پایان، با اشاره به آلودگی هوای تهران خاطر نشان کرد: سرمربی تیم ما در نشست خبری به درستی به این مسئله اشاره کرد. ما علاوه بر بازی، مجبوریم هر روز در این شرایط تمرین کنیم و از این جهت بیشتر از مردم عادی سلامتی‌مان در خطر است. امیدوارم چاره‌ای برای این مشکل اندیشیده شود چون فقط «بچه مدرسه‌ای‌ها» در خطر نیستند و آلودگی برای ما هم هست.