جامی که پرسپولیس به راحتی از دست داد

حسین عبدی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس تا الان که ۱۰ هفته از یک لیگ فرسایشی گذشته عملکرد خوبی داشته و توانسته با امتیازاتی که به دست آورده در صدر جدول حضور داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا می‌توان پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم داست، اظهار کرد: بدون شک پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است اما در فوتبال نمی‌شود از قبل پیش بینی کرد زیرا تنها دو سوم از لیگ گذشته است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اختلاف نیمکت سرخپوشان با بازیکنان اصلی این تیم نیز تصریح کرد: متاسفانه این اختلاف وجود دارد و این موضوع به راحتی یک جام را از پرسپولیس گرفت. تیم برانکو می‌توانست تنها با انجام چند بازی سهمیه آسیا را حفظ کند و با تمرکز بیشتری برای مسابقات آسیایی و ادامه لیگ آماده شود اما همین اختلاف باعث شد تا تیم مقابل حریف لیگ دویی شکست بخورد و به راحتی یک جام را از دست بدهد.

عبدی در رابطه با وضعیت بازیکنان خارجی نیز تصریح کرد: پرسپولیس چند وقت دیگر در شرایط لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد که باید در یک لیگ فرسایشی هم برای موفقیت و قهرمانی بجنگد. موفقیت در بازیهای پیش رو نیازمند داشتن ابزار کافی است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان اوکراینی نیز اظهار کرد: دیگر این موضوع جای سئوال ندارد و کسی که کوچکترین شناختی از فوتبال داشته باشد می‌تواند در رابطه با این مساله نظر بدهد. پرسپولیس برای موفقیت باید حتما نیمکت قوی تری داشته باشد تا دیگر کار به «اما و اگر» و «ای کاش» نرسد.