پیام تبریک کمیته المپیک و وزارت ورزش به شیرجه‌روها

 تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور به سرمربیگری قائم میرابیان توانست در شیرجه هماهنگ سکوی 10 متر برای نخستین بار در تاریخ شیرجه کشورمان به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند. چین و ژاپن به ترتیب به مقام اول و دوم را کسب کردند.

کمیته ملی المپیک در پیامی کسب نخستین مدال برنز آسیایی از سوی شیرجه روها در رقابت های قهرمانی آسیا در توکیو را تبریک گفت. در متن پیام تبریک فوق آمده است:

کسب نخستین مدال برنز در رقابتهای قهرمانی آسیا در توکیو نشان داد برنامه های مدون فدراسیون در حال به بار نشستن است. ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه پرتلاش فدراسیون اعم از مسئولین،کادر فنی و و مربیان به همه این عزیزان خسته نباشید و تبریک گفته و برای مجموعه پرتلاش شنا، شیرجه و واترپلو در دیگر رقابت های پیش رو و همچنین برای تیم ملی واترپلو در مرحله نیمه نهایی این مسابقات آرزوی موفقیت دارد.

در متن پیام وزارت ورزش آمده است:

«کسب مقام سومی تیم شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، نویدبخش آینده ای روشن برای این رشته پرمدال است. این موفقیت تاریخی را به اعضای تیم، مربیان و کادر مدیریت شنا و شیرجه ایران تبریک گفته و آرزو می کنیم موفقیت های این رشته مهیج ادامه پیدا می کند.»