رحمانی: فوتبالم را مدیون جلالی هستم

رحمانی در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته یازدهم می گوید: «شرایط تیم ما خوب است و با توجه به وضعیتی که در جدول داریم فقط به برد فکر می‌کنیم تا در بالای جدول بمانیم. پرسپولیس تیمی خوب و قابل احترام است اما پیکان فقط برای برد بازی خواهد کرد. ما برای شکست دادن حریف پرقدرتمان برنامه خاصی داریم.»

 

او ادامه می دهد: «پرسپولیس از لحاظ بدنی بهترین تیم ایران است و از لحاظ تاکتیکی هم تیم خوبی است ولی تیم ما هم از لحاظ فنی آن قدر پتانسیل دارد که سه امتیاز این بازی حساس را بگیرد. نتیجه قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم در نهایت ما برنده از زمین خارج شویم.»

 

رحمانی که در ابتدای فصل مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود در این زمینه می‌گوید: «قسمت نبود به پرسپولیس بروم و بهتر است در مورد گذشته صحبت نکنم. الان بازیکن پیکان هستم و برای پیراهن تیمم با تعصب بازی می‌کنم. از طرفی فوتبالم را مدیون مجید جلالی هستم و خوشحالم که با این مربی کار می کنم.»

 

هافبک پیکان در خصوص اینکه تیمش در لیگ امسال کجای جدول را نشانه خواهد گرفت، می‌گوید: «ما تیم جوان و خوبی داریم و روز به روز بهتر می‌شویم. ما این پتانسیل را داریم که جزو 6 تیم بالای جدول باشیم.»