سرنوشت خطیبی چه خواهد شد؟

ماشین سازی تبریز مقابل پرسپولیس یک ضربه پنالتی را از دست داد تا به جای مساوی یک - یک، شکست یک بر صفر را بپذیرد.

 

با توجه به نتیجه بازی توقع نمی رفت رسول خطیبی برکنار شود و او هم در کنفرانس بعد از بازی حرفی از استعفا نزد و مدیرعامل ماشین سازی هم اشاره ای به برکناری رسول نکرد و حتی این حرف میرمعصوم سهرابی که گفت قرار است طبق مصوبه هیات مدیره رسول از 3 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول 7 امتیاز بگیرد، نشان می‌داد رسول همچنان سرمربی ماشین سازی می ماند چون طبیعتا آدمی که استعفایش را نوشته باشد، نمی تواند از 3 بازی باقی مانده حتی یک امتیاز بگیرد چه برسد به هفت تا!

 

اما ساعتی بعد سایت رسمی باشگاه ماشین سازی از موافقت با استعفای رسول خبر داد. استعفایی که رسول نه نوشته بود و نه حرف از نوشتن آن زده بود، مورد موافقت قرار گرفت و همکاری طرفین به پایان رسید.

 

احتمالا بعد از آن که سهرابی با زبان بی زبانی، ماندن رسول را به گرفتن 7 امتیاز از 3 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول مشروط کرد، خطیبی به این نتیجه رسید که زودتر برود، بهتر است.

 

البته این احتمال هم وجود دارد که باشگاه ماشین سازی ابتدا خبر استعفای خطیبی را منتشر و سپس از او خواسته باشد استعفا کند تا قطع همکاری طرفین با انتشار خبر برکناری همراه نباشد!

 

علیرغم همه تکذیب ها، گفته می شود به احتمال فراوان فرهاد کاظمی سرمربی سابق سیاه جامگان، جانشین وی خواهد شد. از قرار معلوم مدیران ماشین سازی پس از جدایی کاظمی از سیاه جامگان صحبت های اولیه ای را با وی انجام داده بودند. از حسین فرکی نیز به عنوان گزینه دیگر جانشینی خطیبی نام برده می شود که بعید است سرمربی مستعفی سایپا این موضوع را بپذیرد.

 

قرار است به زودی جانشین خطیبی معرفی شود تا این تیم برای بازی این هفته اش بدون سرمربی نماند.

 

بازیکنان تیم ماشین سازی در واکنش به خبر استعفای سرمربی تیم شان، پس از حضور در تبریز، در فرودگاه این شهر تجمع کرده و با خطیبی جلسه ای سرپایی تشکیل داده و خواستار ماندن وی و صرف نظرش از استعفا شدند.

 

در پی این اتفاق، بازیکنان تیم ماشین سازی به سرپرست تیم شان اعلام کردند که اگر فردا خطیبی در تمرین تیم شان حضور نداشته باشد، آنها نیز در تمرین حضور نخواهند یافت.

 

جالب است بدانید سهرابی مدیرعامل ماشین سازان با شنیدن این موضوع، خبر پذیرفتن استعفای خطیبی را از بیخ و بن تکذیب و اعلام کرد که امروز در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.