تاج: شجاعی باید پاسخگوی اظهاراتش باشد
مهدی تاج در حاشیه  کلاس مربیگری فوتسال بیان کرد: خوشحالم که اهالی که فوتبال دور هم جمع هستند و این یک قابلیت است. برای خود من هم خیلی خوب است وقتی همه فوتسالی‌ها را دور هم دیدم و از نظر من استفاده از تمام توان در یک بخش یک برکت است. خیلی بد است که در فوتبال نمی‌شود این کار را کرد و من باید  در مورد همه چیز در فوتبال فکر کنم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: روزی که تیم ملی فوتسال می‌خواست به کلمبیا اعزام شود همه را دعوت کردم و همه در مراسم بدرقه شرکت کردند و در حین مسابقات هم تیم ملی را همراهی کردم که نتیجه خوبی داشت و این یک اتفاق مثبت است چراکه ما به دنبال توسعه فوتسال هستیم. 
 
 تاج درباره داور فوتسال که به خاطر مسائل مالی از داوری کنار کشیده است، گفت: از رئیس کمیته داوران خواستیم طی 10-20 روز آینده مطالبات داوران پرداخت شود چون این یک امر مهم است هرچند که محدودیت‌هایی داریم و از سوی دیگر دلمان می‌خواهد همه هزینه‌ها را پرداخت کنیم، اما منابع مالی محدود است و باید با طبقه‌بندی و برنامه‌ریزی کارها را پیش برد. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نباید برای فوتسال کم گذاشته و آن‌را تافته جدا بافته بدانیم چون اگر این کار را کنیم ضرر خواهیم کرد. همانطور که فوتبال را از فوتسال جدا نمی‌کنیم و همه در کنار هم مهم هستند. 
 
تاج ضمن انتقاد به AFC اظهار کرد: انتقاد ما به AFC سرجایش است اما اینکه فوتسال جزو برترین‌ها بود و بدون مراسم جایزه‌اش را دادند خوب نبود. در این بین خیلی مسائل را طبیعی نمی‌دانم. به طور مثال چرا اجازه حضور تماشاگران به خاطر اینکه طبقه دوم ورزشگاه آزادی صندلی نداشت را ندادند اما بغل گوش AFC در مالزی تیم ملی در زمین خیس بازی کرد؟!! برخی دوستان هم گفتند خیلی خوب است و چه ایرادی دارد. اگر بارسلونا هم با سوریه در چنین زمین خیسی بازی می‌کرد آن دیدار مساوی می‌شد، اما عدالت چه می‌شود. ما مسئول هستیم و پای مسئولیت خود ایستاده‌ایم. باید همانند گذشته کار کنیم چون من همان آدم قبل هستم و باید با مواضع اصولی به هم کمک کنیم و اگر ناعدالتی دیدیم اعتراضمان را انجام دهیم، هرچند که اهل دعوا نیستم.
 
تاج درباره اظهارات مسعود شجاعی بیان کرد: این بازیکن صحبت های خوبی نکرده است و به هر حال شجاعی باید در کمیته اخلاق حاضر و پاسخگوی اظهاراتش شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بازی تیم ملی با ساحل عاج عنوان کرد: در حال حاضر اطلاعی از تغییر زمان این بازی ندارم و به زودی این مسئله مشخص می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به فوتسال تبریک می‌گویم هرچند که خوب نبود که به آن شیوه برترین‌ها اعلام شدند و اگر من بودم آن را تغییر می‌دادم چون فوتسال، بزرگ است.