پاشازاده : گل ما آفساید نبود

مهدی پاشازاده درباره دیدار این تیم با مس کرمان گفت: داور خیلی به تیم مس لطف کرد و گل سالم ما را آفساید اعلام کرد. وگرنه ما می‌توانستیم با کسب این سه امتیاز می‌توانستیم در رتبه چهارم و حریف این هفته‌مان قرار بگیریم.

هر کس در تیم عملکردش خوب باشد قطعا جزو تیم ما خواهد بود و اگر کسی بی‌انضباطی داشته باشد یا عملکردش خوب نباشد خارج از لیست من قرار خواهد داشت. بازیکنانی که با من کار کرده‌اند من را می‌شناسند و می‌دانند که درون زمین برایم نتیجه‌گیری تیمی مهم است و خارج از مستطیل سبز با بازیکن‌ها دوست هستم. 

سرمربی راه آهن درباره شرایط این تیم عنوان کرد: بهترین چیزی برای ما در کل رقابت‌هایمان تا به امروز این است که هفته به هفته تغییر کردیم و جوان‌ها خودشان را برای هماهنگی به جمع بازیکنان باتجربه که خودشان را با ما وفق داده بودند رساند. البته ابتدای فصل با مشکلات مالی مواجه بودیم که همین امر باعث شده بود خیلی‌ها از تیم ما رفتند و مجبور به جایگزینی شدیم. البته زمان آماده‌سازی‌مان در پیش فصل خیلی کم بود و خیلی زمان برد تا به انسجام تیمی برسیم. در کل از شرایط فعلی تیمی راضی هستم چراکه با داشته‌هایمان نتایج خوبی توانستیم به دست بیاوریم و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم حتی در دیدارمان با خونه‌به‌خونه با توجه به باخت تیم برتر میدان بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در هر بازی که پیروز می‌شویم به بازیکنانم می‌گویم 3 امتیاز این بازی را برای خودتان ندانید تا بتوانند برای دیدار بعدی تلاششان را بیافزایند. به اعتقاد من تیمی می‌تواند نتیجه بگیرد که بانظم و مرتب عمل کند اگر تا به اینجای کار توانستیم با توجه به بضاعت مالی و تیمی چنین نتایجی را کسب کنیم چون بچه‌های تیم اصلی که گفتم را رعایت کرده‌اند.

پاشازده درباره دیدارهای پیش روی این تیم، ادامه داد: نتایجی که در این 2 بازی باید کسب کنیم قطعا حائزاهمیت است اما همیشه گفته‌ام و می‌گویم که 10 دقیقه ابتدایی مهمترین بخش در کسب نتیجه است. ما مقابل حریفانمان به میدان می‌رویم تا خوب، اصولی و حرفه‌ای بازی کنیم. 

پاشازاده در پایان افزود: این بحران‌ها در هر دو تیم به نوعی شبیه است اما فکر می‌کنم شرایط نساجی از ما بهتر است چراکه آنها حداقل هوادار دارند و همین امر باعث حمایت‌ تیمی‌شان می‌شود و مردم اگر تیمشان نتیجه نگیرند قطعا مقابل استانداری و شهرداری حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند شرایط سخت‌افزاری تیم را مهیا کنند اما ما برای سفر، حضور آمبولانس در زمین و نیروی انتظامی برای حراست از ورزشگاه مشکل داریم. در این دیدار یک نفر هزینه آمبولانس را قرار است پرداخت کند، یک نفر هزینه نیروی انتظامی را متقبل شده و برای رفع مشکل خورد و خوراک بچه‌ها هم باید فکری بکنیم. هفته گذشته ما 6 بازیکن‌مان با اتوبوس از کرمان بازگشتند و حتی 2، 3 نفر از کادرفنی‌‌مان را نتوانستیم با خودمان به کرمان ببریم. البته این را هم باید بگویم که اینطور تیم‌ها با چنین مشکلاتی عدم حضور سرمربی و حواشی حول تیم همیشه غیرقابل پیش‌بینی و خطرناک هستند و گاهی برعکس هم رخ می‌دهد.