با درگذشت پدرم ‌انگیزه ام را از دست دادم
 رضا حقیقی در خصوص حضورش در ترکیب تیم پدیده در بازی با تراکتور ،پس از مدت‌ها غیبت در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه توانستم بعد 2، 3 ماه حضور در تمرینات پدیده با این تیم قرارداد ببندم و اعتماد کادرفنی را جلب کنم. پس از دیدار صبا و استقلال خوزستان در هفته هفتم فصل گذشته لیگ برتر، دیگر در لیگ ایران به میدان نرفته‌بودم و همین موضوع حسابی مرا از شرایط فوتبال حرفه‌ای دور کرد.

 

وی افزود: با وجود اینکه تلاش کرده‌بودم تا بتوانم خود را به شرایط ایده‌آل گذشته برسانم اما تا وقتی که در دیداری رسمی به میدان نروی نمی‌توانی آنطور که باید و شاید خودت را محک بزنی و به کیفیت برسی. خوشبختانه در دیدار با تراکتور هم توانستم 10، 15 دقیقه‌ای برای پدیده به میدان بروم. زمانیکه وارد زمین شدم بازی با نتیجه تساوی 1 بر 1 در جریان بود و تحت فشار بودیم اما در نهایت خدا را شکر که به یک امتیاز رسیدیم و موفق عمل کردیم.

 

حقیقی تصریح کرد: بسیاری از مربیان ادعا می‌کنند برای کسب امتیاز یا حتی برد وارد زمین شده‌اند اما وقتی ترکیب و شکل بازی‌شان را نگاه می‌کنی همه چیز می‌بینی جز حمله! در جدال پدیده و تراکتور اما رضا مهاجری واقعا به دنبال سه امتیاز بود و این کم‌لطفی محض است اگر بگوییم پدیده به دنبال تک امتیاز بود و بازی خوبی را ارائه نکرد.

 

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان در رابطه با دیدار این هفته پدیده در برابر پرسپولیس تهران افزود: هیچگاه کتمان نکرده‌ام که پرسپولیسی‌ام، همیشه با افتخار از این تیم یاد کرده‌ام و گفته‌ام که پرسپولیس سقف فوتبال ایران است. اما فراموش نکنیم که با پدیده و فرصتی که در اختیارم قرار گرفت به فوتبال ایران مجددا برگشتم. ضمن اینکه پدیده تیم شهرم است و نسبت به آن تعصب خاصی دارم، برای همین در این بازی انگیزه دارم و می‌خواهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

 

حقیقی ادامه داد: برای این بازی شک ندارم که تماشاگران بسیار زیادی به ورزشگاه می آیند اما به عنوان یک خراسانی دوست دارم که تعداد تماشاگران ما بیشتر از حریف باشد و این طور نباشد که در شهر خودمان به نوعی میهمان باشیم. می دانم که هواداران مشهدی همواره یکی از پرشورترین هواداران ایران هستند و قطعا در بازی پدیده با پرسپولیس نیز این هواداران به حمایت از تیم پدیده خواهند پرداخت و ما را تنها نمی گذارند.

 

وی در خصوص درگذشت نابهنگام پدرش گفت: یکی از دلایلی که به فوتبال ایران سعی کردم برگردم و دوباره روزهای خوب گذشته را تکرار کنم، خوشحال کردن پدرم بود اما متاسفانه درگذشت وی شوک بزرگی به من و خانواده‌ام بود. پدرم هیچ مشکلی نداشت و همه این اتفاقات تلخ در طول 4، 5 ساعت رخ داد. در روزهای نخست این اتفاق کابوس‌وار حتی تصمیم داشتم از فوتبال خداحافظی کنم چون احساس می‌کردم دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارم اما با خانواده‌ام صحبت کردم و در باشگاه پدیده هم شرایطی را برایم به وجود آوردند که توانستم دوباره خودم را پیدا کنم و تصمیم گرفتم حالا که بیش از قبل پدرم مرا می‌بیند و ناظر بر اعمال من است، با تمام وجود و تلاشی هزار برابری برای بازگشت به روزهای خوب گذشته و تیم ملی تلاش کنم.

 

حقیقی تصریح کرد: درگذشت پدر واقعا یکی از تلخ‌ترین و سخت‌ترین غم‌های دنیاست، اما باید از تمامی اعضای باشگاه پدیده تشکر کنم که در سخت‌ترین شرایط اجازه ندادند تنها باشم و هر کاری که از دست‌شان برمی‌آمد انجام دادند. از تمامی این عزیزان سپاسگزارم.