تنبیه در هنگام خشم، اصلاح نیست؛ بلکه انتقام است!!

بعد از دیدار تراکتورسازی و پدیده مشهد، امیر قلعه نویی که بابت از دست رفتن دو امتیاز حساس برای تیمش به شدت ناراحت بود، به نوع بازی برخی بازیکنان خود ایرادهایی را وارد دانست. او در نشست خبری بعد از بازی علاوه بر انتقاد از کرار جاسم، به مهاجم تیمش ایراد گرفت. قلعه نویی محمد ابراهیمی را بازیکنی دانست که با خودخواهی به دیگران پاس نمی دهد.

با گذشت چند روز از آن اتفاقات امیر قلعه نویی و محمد ابراهیمی دیروز با هم دیدار کردند، دیداری که در آن صحبت های خصوصی رد و بدل شد و به نظر می رسد نامربوط به اتفاقات چند روز اخیر نیست. با توجه به اینکه تراکتورسازی بازی حساس روز جمعه با استقلال را در پیش دارد، احتمالا در جلسه روز گذشته با ابراهیمی می خواسته این بازیکن را از نظر روحی آماده کند.

البته چند ساعت بعد از جلسه مذکور، محمد ابراهیمی پستی عجیب را در اینستاگرام خود منتشر کرد که طعنه بزرگی داشت. ابراهیمی در اینستاگرامش نوشت: «تنبیه در هنگام خشم، اصلاح نیست؛ بلکه انتقام است.» حال اینکه ابراهیمی به چه کسی طعنه زده و آیا این پست او ارتباطی با اتفاقات تراکتورسازی دارد یا خیر را خودش باید توضیح دهد. مجموع اتفاقات باعث خواهد شد که ابراهیمی با انگیزه ویژه ای مقابل استقلال ظاهر شود