سلیمی هنوز اتفاقات المپیک را فراموش نکرده!

بهداد سلیمی درباره آغاز تمرین‌هایش پس از المپیک ریو بیان کرد: از مدتی پیش تمرین‌های بدنسازی را شروع کرده بودم. برای اینکه افت شدیدی نداشته باشم از روز شنبه تمرین‌های وزنه را به صورت منظم آغاز کردم. از آنجا که تنها تمرین کردن برایم سخت بود، به اردوی تیم ملی آمدم.

او ادامه داد: هدفم حضور پرقدرت در مسابقه‌های قهرمانی آسیا است. پس از این رقابت‌ها تا آذرماه فرصت دارم تا برای مسابقه‌های جهانی آماده شوم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که المپیک و خاطرات بد آن را فراموش کرده است، تصریح کرد: خیر، هنوز فراموش نکرده‌ام و برای من کابوس شده است. زمانی هم که مردم را می‌بینم، آن را برای من یادآوری می‌کنند.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا برای مسابقه‌های جهانی 2017 برنامه خاصی دارد و به دنبال گرفتن حقش است تصریح کرد: کار سخت است چرا که نسل جدیدی در وزنه‌برداری آمده است و تمام آن‌ها وزنه‌برداران خوبی هستند، از جمله وزنه‌برداران گرجستان، ارمنستان و روسیه. بنابراین باید بیشتر از سال قبل تلاش کنم.

سلیمی در مورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌اش نیز گفت: مشکل زانو و رباط ندارم اما از آنجا که روندی که باید در یک سال و نیم گذشته طی می‌کردم، در 7 ماه پشت سر گذاشتم فشار زیادی وارد شد. باید همچنان زیر نظر پزشک باشم.

قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه نسل جدیدی از مربیان وارد تیم ملی شده‌اند تاکید کرد: من با هر سه نفر آن‌ها (انوشیروانی، ربیعی و نصیرشلال) چندین سال زندگی کرده‌ام و شناخت کافی نسبت به آن‌ها دارم. مطمئنا این تغییر نسل و اندیشه نیاز بود و خدا را شکر فدراسیون این کار را انجام داد. من این انتخاب را  به فال نیک می‌گیرم و تابع تصمیمات فدراسیون هستم و با آن‌ها تعامل می‌کنم.

سلیمی در مورد اینکه به انتخاب نصیرشلال، انتقاداتی شده است گفت: هر کسی نظر خودش را دارد و ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هر کسی می‌تواند آزادانه فکر کند و کسی را نمی‌توان به دلیل نظرات مخالفی که دارد مجازات کرد. من به تمام پیشکسوتان احترام می‌گذارم.

او در پاسخ به این پرسش که از بهادر مولایی خبر دارد یا نه گفت: بله من او را زمانی که برای فیزیوتراپی آمده بود دیدم. اطلاع دارم که قرار است از فروردین ماه تمرین‌های خود را شروع کند. ابتدا برایش آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که موفق باشد.