محرومیت رحمتی در چه صورتی لغو می شود ؟!

پس از انتشار خبر محرومیت سه جلسه‌ای مهدی رحمتی به دلیل عکس هنجارشکنانه در ارمنستان و دفاعیه این بازیکن و البته حرف‌های رئیس کمیته اخلاق، اینطور به نظر می‌رسید که مهدی تاج رئیس فدراسیون با استفاده از اختیارات خود، موضوع محرومیت سه جلسه‌ای رحمتی که البته بسیار سختگیرانه و غیرمنطقی به نظر می‌رسید را حل خواهد کرد.

گفته می‌شود به دنبال اظهارات مهدی رحمتی در برنامه نود، حکم محرومیت این دروازه بان با تجربه به زودی لغو خواهد شد و قرار نیست این دروازه بان از سوی کمیته اخلاق از بازی کردن حتی در یک بازی هم محروم شود. پیش از این هم بارها عکس هایی از بازیکنانی که در خارج از کشور به درخواست عکس یادگاری از سوی هواداران شان پاسخ مثبت داده اند به بیرون منتشر شده است و طبیعی است که مهدی رحمتی اولین نمونه آن نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در این باره گفت: با توجه به سوابق مهدی رحمتی و نظر مثبت مسئولان فدراسیون این محرومیت شامل حال وی نخواهد شد با این حال ایشان باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کنند و درباره این مساله با رئیس کمیته به گفت‌وگو بنشینند.

به این ترتیب، این پرونده که واقعا نیازی به جنجالی شدنش نبود، با دخالت به موقع رئیس فدراسیون حل خواهد شد. البته شاید بهتر بود قبل از انتشار حکم در رسانه‌ها بازتاب منفی این مساله در نظر گرفته می‌شد تا بی‌جهت اتفاقی که این بازیکن در آن مقصر نبوده تبدیل به سوژه‌ای برای تاختن به فوتبال ایران نشود.