غیبت یک پرسپولیسی در تمرین

بازیکنان ترکیب اصلی همواره پس از مسابقات، تمرینات سبکی را انجام می‌دهند و این بار برانکو ایوانکوویچ با توجه به امکان استفاده از زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، بازیکنان ترکیب اصلی را که قرار بود در سالن کار کنند به ورزشگاه شهید کاظمی فرستاد. از جمع نفرات ترکیب اولیه بازی با پدیده، با توجه به حضور ایگور پانادیچ در ورزشگاه آزادی، رادوشوویچ جدا شد و به زمین شماره دو رفت و حسین ماهینی هم با اجازه کادر فنی برای اینکه دخترش را جهت چکاپ پزشکی به بیمارستان ببرد، مرخصی گرفت.

9 بازیکن دیگر در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو استیلینوویچ به انجام تمرینات مختلف از جمله کار با دستگاه‌ها و وزنه‌ها و انجام سایر تمرینات پرداختند.

مارکو در پایان تمرین سالن، دویدن نرم و آرام به دور زمین را برای مدت 15 دقیقه برای باز شدن عضلات در برنامه قرار داد.

و اما سایر بازیکنان پرسپولیس همراه با رادوشوویچ هم از ساعت 14 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی شروع به تمرین کردند. در این بخش نیز کرملاچعب و طاهرخانی با توجه به همراهی تیم‌های پایه و محمد رحمتی به دلیل سرماخوردگی با هماهنگی کادر فنی حضور نداشتند.

تمرین با صحبت‌های برانکو شروع شد و بازیکنان به گرم کردن پرداختند. در حالی که دروازه‌بان‌ها نیز با ایگور کار می‌کردند. در ادامه، پاس‌های تک ضرب و دو ضرب در دستور کار بود. فوتبال درون تیمی با نفرات موجود نیز دیگر بخش این تمرین بود. در پایان بازیکنان بدن‌ها را سرد کرده و محل تمرین را ترک کردند.

 فرشاد احمدزاده که به دلیل مصدومیت در بازی پرسپولیس و پدیده غایب بود در تمرین امروز این تیم در زمین شماره 2 هم شرکت نداشت.

علیرضا بیرانوند هم زودتر از سایر بازیکنان از زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی بیرون رفت.

پرسپولیسی‌ها ابتدا دقایقی زیر نظر چوک بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی و انجام فوتبال در یک چهارم زمین پرداختند.