تزریق انرژی به روش فرهاد کاظمی

فرهاد کاظمی در جلسه معارفه خود خطاب به بازیکنان این تیم گفت: هر تیمی آرزوی داشتن تک تک شما را دارد ؛ با این حال این شما هستید که باید قدر و ارزش خود را بدانید و برای موفقیت های جدید در ادامه لیگ به میدان بروید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ماشین سازی را تیمی بزرگ، ریشه دار و محبوب در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ماشین سازی را با توجه به شناختی که از قابلیت های بالای این تیم دارم انتخاب کرده‌ام و دست در دست شما بازیکنان و حمایت های هیأت مدیره و هواداران روزهای خوبی را برای این تیم رقم خواهیم زد. ماشین‌سازی با این بازیکنان و ترکیب فنی، توان آسیایی شدن دارد و باید در راستای احیای دوباره این تیم تلاش کنیم.
کاظمی در عین حال با اشاره به حرمت و جایگاه هواداران ماشین سازی در فوتبال تبریز و کشور تصریح کرد: بی هیچ تردیدی هواداران ماشین سازی از جمله فهیم‌ترین و با شخصیت‌ترین هواداران فوتبال کشور به شمار می‌روند که فوتبال را به خوبی می‌فهمند و ما باید از این به بعد پاسخ شایسته‌ای به حمایت های آنان بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز همچنین اولویت اول و اصلی خود در رأس کادر فنی این تیم را رعایت جدی نظم و انضباط و احترام به بزرگ‌ترها و پیشکسوتان تیم اعلام و خاطرنشان کرد: اهمیت و حساسیت ویژه‌ای به نظم و انضباط گروهی و درون تیمی دارم و همه باید تلاش کنیم این نظم و انضباط رعایت شود.
کاظمی در پایان از عزم بالای خود برای موفقیت ماشین سازی در ادامه لیگ و دیدارهای آینده خبر داد و افزود: این هدف با توجه به توان بالای بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.