با آوردن مربی خارجی نمی توان نتیجه گرفت

علی سامره درباره پروژه تخریب کادر فنی استقلال گفت: «متاسفانه پروژه تخریب کادرفنی استقلال از فصل گذشته کلید خورده است و آقایانی که کوچکترین سررشته‌ای ندارند در مورد کادرفنی صحبت می‌کنند که فکر می‌کنم این اصلا جالب نیست.»

او ادامه داد: «متاسفانه آقایان در هیات مدیره استقلال نظرهای شخصی خود را بیان می‌کنند، مگر باشگاه مجمع و هیات مدیره ندارد که افراد خودشان تنهایی نظرهای شخصی‌شان را می‌گویند؟ این حرف‌ها جز اینکه برای استقلال حاشیه درست کند چیز دیگری ندارد.»

مهاجم سابق استقلال ادعا می‌کند که هنوز چیزی برای استقلال تمام نشده: «تازه هفته سیزدهم است و علیرضا منصوریان فرصت دارد که این تیم را درست کند. مثل اینکه این آقایان یادشان رفته که پارسال پرسپولیس با برانکو همین شرایط را تجربه کرد اما در نهایت به موفقیت رسید.»

وی افزود: «سوال من این است که به فرض اینکه علیرضا منصوریان برود و مربی دیگری بیاید آقایان رسالتشان را انجام داده‌اند؟ به نظر شما با این شرایط استقلال درست می‌شود؟ این حرف‌هایی است که مطرح می‌شود تا به استقلال لطمه بزنند.»

علی سامره در مورد شایعه حضور سرمربی خارجی در استقلال هم گفت: «با مربی خارجی نمی‌شود به صورت مقطعی نتیجه گرفت و من فکر می‌کنم باید به کادرفنی اعتماد کرد تا آنها شرایط تیمشان را درست کنند. باید بگذاریم آنها اشتباه کنند و اشتباهاتشان در همین فصل تمام شود تا استقلال چهره یک تیم مدعی به خود بگیرد.»

سرمربی سابق تیم امید استقلال در مورد اتفاق‌هایی که فصل گذشته برای او افتاد هم می‌گوید: «چون نگذاشتم بازیکنان آقایان وارد تیم شوند برای من این همه حرف و حدیث درست شد، تیمی که ما به آرامش رسانده بودیم به این روز درآمده است و مطمئنا آقایانی که پا روی پا انداخته بودند و انتقاد می‌کردند باید جوابگوی اتهام‌هایشان باشند.»