بیرانوند به بازی ذوب‌آهن می‌رسد

علیرضا بیرانوند از هفته گذشته با باز کردن گچ دستش فیزیوتراپی اش را آغاز کرد و از ابتدای این هفته نیز تمرینات اختصاصی دروازه بانی را آغاز کرده است. این دروازه بان البته برای بازگشت به ترکیب همچنان با اما و اگر مواجه است و باید دید کادرفنی در دیدار برابر ذوب آهن او را جزو 11 بازیکن اصلی قرار خواهد داد یا خیر. کادرپزشکی پرسپولیس در ارتباط با آخرین وضعیت این دروازه بان ملی پوش اعلام کرده: علیرضا بیرانوند چند روز قبل بار دیگر تحت معاینه متخصص دست خود قرار گرفت و اعلام شد که او هیچ مشکلی برای انجام هرگونه تمرین ندارد. او تمرینات پرفشاری را شروع کرده است و کار روی تقویت دست او، در حال انجام است. در کل او دیگر کار پزشکی ندارد و در اختیار کادر‌فنی است.

با این حال با درخشش بوژیدار رادوشوویچ، پرسپولیس دغدغه ای درون دروازه خود احساس نمی کند و به نظر می رسد احتمال استراحت علیرضا بیرانوند برای دیدار برابر ذوب آهن را نیز صادر کند. بوژیدار بعد از سه دیدار بسته نگه داشتن دروازه اش برابر ماشین سازی، پیکان و صنعت نفت در دیدار برابر پدیده طلسم گل نخوردن هایش شکسته شد تا در آستانه بازگشت علیرضا بیرانوند جایگاه خود را در خطر ببیند.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی و همچنین ایگور پانادیچ به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس پیش از این به دروازه بان ملی پوش تیم خود اطمینان خاطر داده بودند خطری جایگاه او را تهدید نمی کند و علیرضا بیرانوند می تواند با کمترین استرس تمرینات اختصاصی و درمانی خود را برای بازگشت به میادین پشت سر بگذارد. اکنون علیرضا بیرانوند شرایط مثبتی برای انجام تمرینات گروهی دارد و بدون مشکل درون دروازه این تیم قرار گرفته و خود را مهیای دیدار برابر ذوب آهن می کند و باید دید برانکو ایوانکوویچ به این دروازه بان که به تازگی مصدومیت دستش بهبود یافته برابر ذوب آهن اوج گرفته که اکنون بهترین خط حمله و مهاجم لیگ برتر را نیز در اختیار دارد اعتماد خواهد کرد یا خیر.