بدترین سال مهاجم فرانسوی

اتلتیکومادرید دوشنبه شب در هفته پانزدهم لالیگا با سه گل مغلوب ویارئال شد و به رتبه ششم جدول سقوط کرد. مهاجمان قرمز و سفیدپوشان در این بازی نیز گلی به ثمر نرساندند.

یکی از دلایل ناکامی تیم مادریدی، گل نزدن آنتوان گریزمان است. این مهاجم فرانسوی که فصل را خوب شروع کرد و در هفته‌های ابتدایی حتی صدر برترین گلزنان را به خود اختصاص داده بود، اکنون هشت هفته از آخرین گلزنی‌اش در لالیگا می‌گذرد. گریزمان آخرین بار برابر والنسیا در مستایا گلزنی کرد. اتلتیکو در آن بازی دو بر صفر پیروز شد. مهاجم فرانسوی پس از این بازی برابر تیم‌های گرانادا، سویا، مالاگا، رئال سوسیداد، رئال مادرید، اوساسونا، اسپانیول و ویارئال نتوانست گلی به ثمر برساند. اتلتیکو در این هشت بازی از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۱۰ امتیاز کسب کرد.

گریزمان در حال سپری کردن بدترین دوران خود در اتلتیکومادرید نیز است. او سه فصل پیش از رئال سوسیداد به مادرید آمد و تاکنون در گلزنی به این اندازه ناکام نبوده است. البته در نخستین فصل حضورش در مادرید، ۹ هفته را بدون گل پشت‌سر گذاشت اما در آن زمان بازیکن ذخیره به حساب می‌آمد و اغلب در ترکیب اصلی حضور نداشت.

گریزمان که دیروز از نگاه مجله فرانس فوتبال، سومین بازیکن برتر جهان شد، باید به این ناکامی پایان بدهد تا علاوه بر بهتر کردن شرایط خود به بهبودی وضعیت تیمش نیز کمک کند.